י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשטרה חוקרת

הרצליה: צעיר נהרג מתקרה שקרסה במהלך עבודות

במהלך עבודות שנעשו בדירת מגורים בהרצליה, קרסה לפתע תקרת המבנה על פועל כבן 28 שנהרג במקום | חובשי מד"א: "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו" | המשטרה חוקרת את הנסיבות 

הרצליה: צעיר נהרג מתקרה שקרסה במהלך עבודות
לוחמי האש בזירת הקריסה צילום: כבאות והצלה

פועל כבו 28 נהרג היום (שני) לאחר שתקרה קרסה במהלך עבודות בדירת מגורים בעיר הרצליה. לכוחות ההצלה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה.

החובשים של מד"א מוחמד יאסין ובנצי הימל סיפרו: "כשהגענו לרחוב הובילו אותנו לתוך חצר הבית שהיה בשלבי הריסה. הפועל נלכד מחוסר הכרה מתחת לתקרה שקרסה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

ממד"א נמסר כי בשעה 13:20 התקבל דיווח על פועל שנפצע מתקרה שקרסה במהלך הריסת מבנה בהרצליה. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על פועל בן 28 ללא סימני חיים וקובעים את מותו", נמסר.

נתנאל פרייטט חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בפועל שנהרג לאחר שלדברי הפועלים במקום קורת בטון כבדה נפלה עליו במבנה מגורים בו מתבצעות עבודות שיפוצים. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי האירוע".

המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח על קריסת גג בבית ברח' רוחמה בהרצליה", נמסר מהמשטרה. מכבאות והצלה מחוז דן נמסר כי צוותי חילוץ של כיבוי אש מתחנת הרצליה בפיקודו של להב נועם עוזרי פועלים במקום.

קריסה תקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד