י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"זו מהותנו!"

שכר שיחה נאה: הח"כ הודה ללומדי התורה • צפו

לאחר ששר האוצר הכריז על 'גזירת המעונות', חבר הכנסת אופיר סופר מ'הציונות הדתית' הקדיש את נאומו ללומדי התורה, ואמר להם תודה: "צריכים לדעת להגיד תודה" | הוא נימק: "כמדינה יהודית זה התפקיד שלנו; בשביל זה שבנו לכאן"

שכר שיחה נאה: הח"כ הודה ללומדי התורה • צפו
בני ישיבה צילום: פלאש 90

ברקע הביקורות על הגזרה שמקדם שר האוצר ליברמן, אתמול (שני) חבר הכנסת אופיר סופר מ'הציונות הדתית' הודה ללומדי התורה, והזכיר שבשביל התורה העם היהודי עלה לישראל והקים מדינה.

"הגענו לארץ ישראל לאחר אלפיים שנות גלות, מכל קצוות תבל", פתח חבר הכנסת אופיר סופר את נאומו במליאת הכנסת. "אין שום אומה בעולם שעברה את מה שהעם היהודי עבר, והגיע לאותה נקודה קטנה על הגלובוס".

העם היהודי הגיע דווקא לנקודה הזאת. בזכות התורה הקדושה. זו מהותנו! אני ביום הזה, בשם כנסת ישראל, רוצה להגיד תודה לכל לומדי תורה, למחזיקי בתי המדרש ולאלו שממיתים עצמם באוהלה של תורה", הוסיף.

סופר המשיך: "המציאות של אדם שממית את עצמו באוהלה של תורה, היא מעין מציאות אין סופית. אנחנו יודעים שאותם אנשים יושבים ועושים זאת בפשטות. כל המשפחה מתגייסת לאותו לימוד התורה הגדול".

"אנחנו ביום הזה צריכים לדעת להגיד תודה על העניין הזה, ולזכור את זה כי כמדינה יהודית זה התפקיד שלנו. בשביל זה שבנו לכאן לארץ", סיכם.

אופיר סופר הציונות הדתית לומדי תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד