כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"כמו עבאס כשר הביטחון"

זעם בימין: מראענה תהיה בועדת חוץ וביטחון

מלבד הזעם על הצד הימני בממשלה, בימין זועמים על מינויה של חברת הכנסת איבתיסהם מראענה מ'העבודה' - שאמרה בעברה מספר אמירות מעוררות מחולקת - לממלאת מקום בוועדת חוץ וביטחון | בן-גביר: "אין לה שום סיווג ביטחוני"

זעם בימין: מראענה תהיה בועדת חוץ וביטחון
עמיחי שיקלי צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בתוך העימותים בין הקואליציה לאופוזיציה, היום (שלישי) בימין זועמים על מינויה של חברת הכנסת איבתיסהם מראענה מ'העבודה', לממלאת מקום בוועדת חוץ וביטחון.

מראענה, שמאז שנבחרה בפריימריז במפלגתה קראו לא לאפשר לה להתמודד בשל אמירותה הבעייתיות, כגון פוסט בו חשפה שהיא נוסעת בזמן הצפירה ביום השואה ובהנאה. בימין זועמים על כך שהיא נבחרה להיות ממלאת מקום בוועדת חוץ וביטחון מטעם מפלגתה ובאישור בנט, סער ושקד.

‏"איבתיסאם מרעאנה תייצג את מפלגת העבודה בוועדת החוץ וביטחון", צייץ חבר הכנסת עמיחי שיקלי, ועקץ את חבריו למפלגה לשעבר מ'ימינה', "ליהוק טבעי, עשר מעלות ימינה, תושבי זכרון כולנו אתכם".

גם יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר תקף: "הן המינוי הקבוע והן המחליפה בוועדה מטעם מפלגת העבודה, הן ח"כיות מהשמאל הקיצוני והאחרונות שאפשר להציב בתפקיד כה רגיש".

"מי שהייתה דוברת בל"ד ומי שהתבטאה בעד השמדת זכרון יעקב, אין להן שום סיווג בטחוני, ולהכניס אותן לוועדה, זה כמו למנות את מנסור עבאס כשר ביטחון. האחריות היא על בנט", הוסיף.

"המינוי של חה"כ מראענה לממלאת מקום קבוע בוועדת חוץ וביטחון", התייחס יו"ר מפלגת 'נעם' חה"כ אבי מעוז, "מתאים כמו כפפה ליד לממשלת השמאל בנט-לפיד ומדינת כל אזרחיה".

"הממשלה הזו מפקירה את ביטחון המדינה, את הזהות היהודית של המדינה ונעשה הכל כדי לסיים את ימיה כמה שיותר מהר", תקף מעוז.

אבתיסאם מראענה ועדת חוץ וביטחון מנסור עבאס עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד