ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לכידות מחזקת

גנץ מתגונן: הממשלה הנוכחית חזקה לא פחות מקודמתה

בכנס "מחזקים את תושבי עוטף עזה" התייחס שר הביטחון לממשלת בנט-לפיד: "הממשלה הנוכחית באמצעות הלכידות שלה, היא בעלת יכולות לחזק את הביטחון ולפתח קשרים עם שכנינו שהיו חסומים בממשלה הקודמת- כמו השותפות עם ירדן"

גנץ מתגונן: הממשלה הנוכחית חזקה לא פחות מקודמתה
בנט, לפיד וגנץ בכנסת צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

שר הביטחון, בני גנץ, וסגנו אלון שוסטר השתתפו היום (שלישי) בכנס "מחזקים את תושבי עוטף עזה" של גמלאי הסתדרות עובדי המדינה, שהתקיים במועצה האזורית אשכול.

בדבריו במקום אמר שר הביטחון, בני גנץ: "אנחנו נמצאים במקום שמאפשר לצה"ל עורף חזק. במקביל למהלכים הביטחוניים אנו מחויבים לחזק את החוסן האזרחי ביישובי האזור ובדרום כולו".

"בנינו את המכשול, אנחנו מקדמים תוכנית מתקדמת למיגון הבתים, ומעגנים את תוכנית "ההפוגות" שתאפשר אופציית ביניים של פינוי לתושבים שמבקשים לצאת להתרעננות בזמן מבצע צבאי".

"בה בעת, אנחנו דואגים לסייע מבחינה הומניטארית גם לתושבי עזה. נמשיך לעשות זאת, בשיתוף פעולה עם שותפינו המצרים, עם האו״ם ועם גורמים בינלאומיים נוספים. אך אנחנו דורשים שקט ונאפשר פיתוח של רצועת עזה רק אחרי השבת הבנים הביתה. אם יהיה צורך לפעול צבאית ולצאת למערכה בעתיד- לא נהסס".

עוד אמר גנץ: "המציאות של שמירה על הביטחון ללא פשרות, נכונה מול כל הזירות. הממשלה הנוכחית, באמצעות הלכידות שלה ושיתוף הפעולה בין חבריה, חזקה לא פחות מקודמתה, ובעלת יכולות לפתח קשרים עם שכנינו. קשרים שלעתים היו חסומים בממשלה הקודמת כמו למשל השותפות שצריך לקדם עם ירדן ועם מצרים".

לדבריו, "יש אתגרים ביטחוניים, במיוחד מהאזור של איראן, אבל אני מבטיח שמדינת ישראל בידיים טובות ונבטיח שאיראן לא תהיה איום קיומי על מדינת ישראל".

סגן שר הביטחון אלון שוסטר אמר בטקס: "אני מודה לידידיי אריאל יעקובי, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה ולעו"ד אהוד סרפיאן, מנכ"ל הקרן לגמלאי המדינה על תרומתם לגמלאי ישראל. האזרחים הוותיקים ראויים לא רק להערכה אלא גם לטיפול ראוי. כפי שהצהרנו במהלך קמפיין הבחירות האחרון אנחנו מחויבים מוסרית לדאוג לאוכלוסייה הוותיקה ונעשה כל מה שניתן כדי לקדם ולשמור על צרכיהם כפי שמגיע להם".

עוד הוסיף: "מצב החוסן האזרחי של תושבי העוטף הינו נמצא על סדר היום שלנו ואנחנו נמשיך להיאבק על מנת שהתושבים אשר חיים תחת איום ביטחוני מתמיד יקבלו את כל התמיכה הנדרשת".

בני גנץ אלון שוסטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד