י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחמירה מידיי

שרת החינוך דרשה לפטר בכירה במשרד הבריאות

שרת החינוך לא הסתפקה רק בביקורת נגד בכירי משרד הבריאות שקוראים להחמרה בהגבלות, לאחרונה היא פנתה לראש הממשלה בנט וביקשה לפטר את ראש שירותי בריאות הציבור, גורמים בממשלה מבהירים: "זה לא יקרה"

שרת החינוך דרשה לפטר בכירה במשרד הבריאות
משרד הבריאות צילום: פלאש 90

בדיוני קבינט הקורונה האחרונים מתחה שרת החינוך הד"ר יפעת שאשא ביטון ביקורת נוקבת על התנהלות משרד הבריאות, והאשימה כי הנתונים שזה מספק אינם מדויקים, ואף מטים לטובת החמרת ההגבלות.

אך מתברר שפעולות השרה לא נגמרו בנקיטת קו אופוזיציוני למומחי המשרד, שכן היא פנתה לאחרונה לראש הממשלה נפתלי בנט וביקשה שיוביל, יחד עם שר הבריאות, לפיטוריה של ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור. כך מפרסם הבוקר נדב אייל בעיתון 'ידיעות אחרונות'.

שרת החינוך נימקה את בקשתה בכך ששינוי הגישה הכללית - לפיו הממשלה תנקוט בהכלה ולא בסגרים - צריך גם להיראות בשטח, אחרת הממשלה תידרש שוב ושוב לצעדים מוטעים, לשיטתה.

גורמים ממשלתיים התייחסו לדרישה לפטר את ראש שירותי בריאות הציבור והבהירו כי צעד שכזה "ממש לא יקרה". במערכת הבריאות יש הערכה רבה לגישה של ד"ר אלרעי פרייס, ובכירים מציינים כי מהות עבודתה היא להציג את הסיכון הבריאותי לאזרחי ישראל, וכי תפקידה של הממשלה הוא לשקול אינטרסים שונים ולקבל החלטות בנושא.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש התראיין השבוע באולפן ynet והגיב על הטענות שנשמעות מצד שרת החינוך. "למתוח ביקורת על הדרגים המקצועיים שעושים עבודה נאמנה ובאים עם תזה מקצועית ברורה זה ממש לא נכון", אמר.

שרון אלרעי פרייס יפעת שאשא ביטון קורונה פיטורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד