ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הנהג יפוטר | צפו

הנהג לנוסעים החרדים: "חבל שלא הלכתם כולכם במירון"

נהג אוטובוס של חברת קווים השתולל אמש באוטובוס עמוס בנוסעים חרדים וקילל אותם לאחר שהתעמת עם חלק מהנוסעים. אחד הנוסעים ל'בחדרי': "בהתחלה לא צילמתי ולכן לא הוקלטו הקללות היותר חריפות, אך אז התעשתתי והתחלתי לצלם, ואז הוא הורה לי לרדת מהאוטובוס" | בחברת קווים הודיעו כי הנהג הושעה ויפוטר בקרוב

הנהג לנוסעים החרדים: "חבל שלא הלכתם כולכם במירון"
הנהג התוקף צילום: באדיבות המצלם

נהג אוטובוס של חברת קווים השתולל אמש (רביעי) באוטובוס עמוס עם נוסעים חרדים וקילל אותם לאחר שהתעמת עם חלק מהנוסעים.

מדובר בקו 245 מביתר להר נוף שיצא בשעה 18:00. בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מתעמתים הנוסעים החרדים עם הנהג לאחר שהוא צעק על אישה שהתעכבה בהעלאת עגלה לתא מטען.

כשהעירו לו על כך הוא כינה אותם "סמרטוטי ריצפה", והשמיע רצף צעקות וקללות. הוא אף דרש מנוסע שהתווכח איתו לרדת מהאוטובוס ואיים עליו במכות.

אחד הנוסעים מספר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי הנהג אף צעק עליהם: "חבל שלא הלכתם כולכם במירון", מה שזעזע את הנוסעים, כולל אימהות וילדים.

לדבריו, "בהתחלה לא צילמתי ולכן לא הוקלטו הקללות היותר חריפות, אך אז התעשתתי והתחלתי לצלם, ואז הוא הורה לי לרדת מהאוטובוס".

מחברת קווים נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על התנהגות הנהג כפי שתועדה ומתביישים בה. לא נסבול התנהגות שכזו על ידי מי מנהגי ועובדי החברה, ונעשה כל שניתן כדי למנוע מקרים דומים. הנהג שצולם הושעה מיידית מעבודתו ויזומן בתחילת השבוע לשימוע כדין לפני פיטורים".

אוטובוס חרדים קללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד