י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חוק הדיינים

ברשימה המשותפת מודים: "היו הבנות עם החרדים"

למרות ההכחשה הנמרצת בתחילה, כי נרקם דיל בינם לבין הנציגים החרדים בדבר חוק הדיינים, הבוקר מודים ברשימה המשותפת כי בימים האחרונים הגיעו להבנות ולשיתוף פעולה במטרה להפיל את החוק "ולעקוץ את הקואליציה" | כל הפרטים | צפו

ברשימה המשותפת מודים: "היו הבנות עם החרדים"
דרעי גפני וטיבי צילום: באדיבות המצלם

לאחר שאתמול בערב התכחשו נציגי הרשימה המשותפת על דיל שנרקם בינם לבין החרדים על שורה של הצבעות בתמורה להימנעות שהלם בחוק הדיינים, הימנעות שהביאה להפלת החוק, ברשימה המשותפת מודים כי היה הבנות ורצון משותף לעקוץ את הקואליציה.

תחילה מעט רקע: אתמול ניסו סיעות האופוזיציה יחד עם הרשימה המשותפת להעביר הצעה לסדר שביקשה להקים ועדת חקירה כנגד התנהלות המשטרה בטיפול בפשיעה במגזר הערבי, אלא שבהפרש של שלוש קולות ההצעה נפלה.

אז נחשף על הבנות בין הרשימה המשותפת לחרדים, שעבור תמיכה של החרדים בהצעה לוועדת החקירה נגד המשטרה, בתמורה לכך הרשימה המשותפת לא תיתן גב לקואליציה בהצבעה על חוק הדיינים ובכך להביא להפלתו.

אתמול בערב זעמו ברשימה המשותפת על החרדים, לאחר שחבר הכנסת ישראל אייכלר נעדר מההצבעה על הקמת ועדת החקירה, ולמרות שגם אם היה משתתף בהצבעה היא הייתה נופלת הם התכחשו לדיל שנרקם בין יו"ר הסיעה אחמד טיבי לראשי הסיעות החרדיות.

היום (חמישי) לאחר הפלת חוק הדיינים, בין היתר לאחר שכל חברי הרשימה המשותפת נעדרו מההצבעה בקיזוזים, מודים בכירים בסיעה הערבית כי מאחורי היעדרותם עמדו "הבנות עם החרדים ורצון משותף לעקוץ את הקואליציה".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר ההישג בהפלת החוק שוחחו חברי הכנסת אריה דרעי ומשה גפני עם אחמד טיבי והודו לו על שיתוף הפעולה של חברי הרשימה המשותפת. ומי שנכח במליאה אתמול היה יכול לראות את תפירת הדיל והשיחות הצפופות של טיבי עם ראשי הסיעות החרדיות.

הרשימה המשותפת מינוי דיינים משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד