י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מצאו את האשם בהכל

בליכוד תוקפים: "בנט הוא אחד האנשים החלשים בארץ"

ברקע תבוסת הקואליציה בנושא חוק הדיינים, הבוקר בכיר 'הליכוד' חבר הכנסת מיקי זוהר תקף את ראש הממשלה, וטען שהוא אחד האנשים החלשים בארץ: "אנו רואים את ההתנהלות שלו" | בנוסף טען שבנט ייבא את הווריאנט החדש: "הוא לא סגר את ישראל"

בליכוד תוקפים: "בנט הוא אחד האנשים החלשים בארץ"
נפתלי בנט במליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע ההתקפות על 'ימינה' והעומד בראשה, היום (חמישי) ב'ליכוד' תקפו שוב את ראש הממשלה נפתלי בנט, וטענו שהוא בין האנשים החלשים ביותר במדינת ישראל.

בכיר במפלגה חבר הכנסת מיקי זוהר טען שלבנט אין כלל השפעה על הציבור, וכי הוא מנוהל על ידי מנסור עבאס ושלא הייתה אופוזיציה כזו מקום המדינה. בנוסף, אמר שראש הממשלה ייבא את הווריאנט החדש לישראל.

"לבנט אין השפעה על הציבור, הוא אחד האנשים החלשים במדינת ישראל על אף שהוא ראש ממשלת ישראל", אמר ב'103fm'. "אנו רואים את ההתנהלות שלו, הוא מנוהל על ידי כולם. בנט לא מתפקד טוב כראש ממשלה".

זוהר תקף את בנט על ההתפרצות בקורונה: "יש זינוק דרמטי במספר החולים, ואחרי שמסרנו את המדינה במצב מסוים היא הולכת אחורה. בנט ייבא את הווריאנט החדש לישראל, הוא לא סגר את ישראל".

"העיקרי של הממשלה הוא אופורטוניזם, אנחנו עושים אופוזיציה מהגיהינום. לא הייתה אופוזיציה כזו חזקה מקום המדינה. מה לעשות, אנחנו יודעים לעבוד", סיכם.

ליכוד נפתלי בנט מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד