י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"הייתי בסערת רגשות"

נהג האוטובוס שתקף מתנצל ומבקש מפגש סולחה עם החרדים. צפו

נהג האוטובוס של חברת 'קווים' שהתעמת אמש עם נוסעים חרדים והתבטא נגדם באלימות, מפרסם כעת התנצלות, בסרטון שמתפרסם כאן ב'בחדרי חרדים' הוא מצר על האירוע היום ומצהיר כי הוא מעוניין במפגש סולחה עם המגזר: "הייתי בסערת רגשות – רוצה מפגש סולחה"

נהג האוטובוס שתקף מתנצל ומבקש מפגש סולחה עם החרדים. צפו
נהג האוטובוס של חברת קווים צילום: צילום מסך

נהג האוטובוס של חברת 'קווים' שהתעמת אמש עם נוסעים חרדים והתבטא נגדם באלימות, מפרסם היום (חמישי) התנצלות, בסרטון שמתפרסם כאן ב'בחדרי חרדים'.

"שלום", אומר הנהג, "אני רוצה להביע התנצלות על מה שאמרתי אתמול. אני הנהג של קווים, ואני ממש ממש מתנצל על המילים שאמרתי אתמול. ואני בעצמי בן אדם דתי. וממש צר לי על מה שקרה אתמול".

"אני מוכן לפגוש את הבן אדם ולהתנצל בפניו לפני כל הנוסעים על מה שאמרתי. הייתי בסערת רגשות ואני ממש מתנצל", הוא הוסיף.

"ראיתי עכשיו את הסרטון שפרסמו והזדעזעתי. כשרואים את זה מהצד השני זה ממש מזעזע. אז אני שוב מתנצל ולכל מי שרואה את זה – יראה את זה כהתנצלות, סליחה", דברי נהג האוטובוס.

חברים של הנהג טוענים כי לא האמינו שאכן מדובר בנהג הזה וכי מהיכרות רבת שנים איתו, אף פעם לא נתקלו באלימות מצדו. "בטח מדובר בסערת רגשות ובמקרה חד פעמי", אמר חבר שלו ל'בחדרי חרדים'.

הנהג בעצמו, ששמו שמור במערכת, שוחח עם 'בחדרי חרדים' והביע את התנצלותו. הוא ביקש לארגן מפגש התנצלות עם הנוסעים שהוא התעמת איתם. "מהבוקר לא אכלתי ולא שתיתי. אני שרוי בצער על הפגיעה בנוסעים.", אמר הנהג בכאב בלתי מוסתר.

כזכור נהג אוטובוס של חברת קווים השתולל אמש (רביעי) באוטובוס עמוס עם נוסעים חרדים וקילל אותם לאחר שהתעמת עם חלק מהנוסעים.

מדובר בקו 245 מביתר להר נוף שיצא בשעה 18:00. בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מתעמתים הנוסעים החרדים עם הנהג לאחר שהוא צעק על אישה שהתעכבה בהעלאת עגלה לתא מטען.

כשהעירו לו על כך הוא כינה אותם "סמרטוטי ריצפה", והשמיע רצף צעקות וקללות. הוא אף דרש מנוסע שהתווכח איתו לרדת מהאוטובוס ואיים עליו במכות.

אחד הנוסעים מספר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי הנהג אף צעק עליהם: "חבל שלא הלכתם כולכם במירון", מה שזעזע את הנוסעים, כולל אימהות וילדים.

לדבריו, "בהתחלה לא צילמתי ולכן לא הוקלטו הקללות היותר חריפות, אך אז התעשתתי והתחלתי לצלם, ואז הוא הורה לי לרדת מהאוטובוס".

מחברת קווים נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על התנהגות הנהג כפי שתועדה ומתביישים בה. לא נסבול התנהגות שכזו על ידי מי מנהגי ועובדי החברה, ונעשה כל שניתן כדי למנוע מקרים דומים. הנהג שצולם הושעה מיידית מעבודתו ויזומן בתחילת השבוע לשימוע כדין לפני פיטורים".

נהג אוטובוס חרדים התנצלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד