ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
כאות הזדהות

בשבוע הבא: מתנגדי משטר איראניים יבקרו בישראל

מתנגדי המשטר האיראני שגלו ממדינתם ותומכים בישראל, יבקרו בישראל לאות הזדהות עם המדינה מול התקפות נגדה מצד חמאס והג'יהאד האסלאמי בחסות איראן

בשבוע הבא: מתנגדי משטר איראניים יבקרו בישראל
מטוס צילום: pixabay

משלחת של מתנגדים איראנים וגולים המתגוררים באירופה מתכננים לבקר בארץ בשבוע הבא ולהביע סולידריות עם ישראל. במשלחת ישתתפו גורמים בצוות של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. כך דיווח האתר Jerusalem post.

על פי הדיווח, הקבוצה משתייכת לארגון הנאבק למען חופש, זכויות אדם ודמוקרטיה באיראן, כוללת שמונה גולים איראניים וארבעה בכירים לשעבר, ונועדה להראות כי הגולים תומכים בישראלים לאור ההתקפות האחרונות של חמאס והג'יהאד האסלאמי בחסות איראן.

המשלחת תיפגש עם נציגי משרד החוץ ותבקר ביחידות שונות של צה"ל וכן תשמע סיקור ממומחי ביטחון. הם מתכננים לבקר בגבול עזה, כמו גם בגבול הצפוני של ישראל, כדי ללמוד על האיום מצד חיזבאללה.

הם גם יסיירו באתרים היסטוריים בירושלים. חברי הקבוצה שרובם ייסעו לראשונה לישראל - ייפגשו עם ישראלים בעלי רקע ודתות מגוונות במהלך ביקורם בירושלים, בתל אביב ובמספר מקומות נוספים בסמוך לגבולות עזה וסוריה.

אנשי הקבוצה מסרו בהודעה לתקשורת, כי "ארגנו את הנסיעה ההיסטורית הזו לישראל כדי להראות את הסולידריות של האיראנים החופשיים עם העם בישראל, ולהפריד בין אנשי איראן המחפשים חופש לבין המשטר הפלילי, חסר היכולת והמושחת שכפה את עצמו עליהם".

עימות איראן ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד