כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מאבק על ראשות הממשלה

נתניהו מתכנן: הקמת מפלגת ימין חדשה

לאחר שאיבד את השלטון לידיו של בנט, יו"ר האופוזיציה מתכנן לעזור להקים מפלגת מרכז-ימין חדשה, שתצטרף אל ממשלת 'הליכוד' לאחר הבחירות, לכשיהיו - ובכך להשיג את ה-61 המיוחל | מנגד, בנט שוקל לאחד את סיעתו עם 'תקווה חדשה'

נתניהו מתכנן: הקמת מפלגת ימין חדשה
בנימין נתניהו מצביע בבחירות צילום: Marc Israel Sellem/POOL

למרות שכעת הממשלה מחזיקה מעמד, במערכת הפוליטית מתכוונים לקראת בחירות עתידיות, והיום (שישי) דווח שיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, מתכנן הקמת מפלגה חדשה, שתסייע ותגבה אותו בהקמת ממשלה.

נתניהו, לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', מתכנן להקים מפלגת ימין-מרכז חדשה, שתהיה מפלגת לוויין של 'הליכוד', וכשתסתיים מערכת הבחירות, היא תחבור לגוש נתניהו להקמת ממשלה, ובכך האחרון יוכל לחזור לתפקיד אותו נשא ב-12 שנים האחרונות.

הסיבה לתכנונו של יו"ר 'הליכוד' להקים מפלגת לוויין, היא שכעת על פי כל הסקרים 'הליכוד', המפלגות החרדיות וסמוטריץ' עדיין אינן מצליחות לעבור את ה-61 יחד, ורק עם מפלגה שתיקח קולות ממאגר חדש - הם יצליחו.

הקרב על קולות המרכז-ימין, שבעבר היו תחת כחלון, לא עוצר רק במחשבותיו של נתניהו. גם ראש הממשלה בנט מהרהר בכך ומאז הבחירות הרעיון שעומד על הפרק הוא להתחבר יחד עם סער, או אפילו עם גנץ לסיעה אחת.

ביבי נתניהו נפתלי בנט גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד