י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הם קוראים זוהר"

השר החדש מ'מרצ': "לעובדים במשרד אין מה לעשות"

השר החדש לשיתוף פעולה אזורי מפתיע הבוקר ואומר בראיון כי עד עתה לעובדים במשרדו אין מה לעשות. "אני מנסה לבנות פה משהו" | לדבריו כשהגיע למשרד גילה שהעובדים "קוראים זוהר" כי אין להם תכנית עבודה כלל

השר החדש מ'מרצ': "לעובדים במשרד אין מה לעשות"
עיסאווי פריג' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחת מהביקורות המרכזיות כלפי הממשלה החדשה היא ריבוי התיקים בה, כשמוזכר כי בישיבתם באופוזיציה ביקרו אנשי הממשלה הנוכחית את הממשלה הקודמת על דבר דומה. השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג' (מרצ), הפתיע היום (ראשון) ובריאיון ל-ynet חשף כי כשנכנס למשרדו החדש גילה שאין מה לעשות בו והוא מרוקן מתוכן.

הפרשן אטילה שומפלבי ציין בפני השר פריג' כי קודמו במשרד לשת"פ אזורי, אופיר אקוניס, אמר בצאתו כי צריך לסגור את המשרד. "אגיד לך מה", השיב פריג', "אם אתה לא עובד - אקוניס צודק. אבל אם אתה מתכוון לעבוד - אקוניס לא צודק". 

 

"נכון לעכשיו", אמר השר מ'מרצ', "אני לא יכול להגיד בוודאות האם המשרד נצרך או לא". לדבריו, "אני צריך עוד כמה חודשים כדי לדעת זאת".

השר פריג' מודה בכנות כי כשהגיע למשרד גילה אותו ריק מתוכן ועובדים שאין להם מה לעשות. לדבריו הוא ראה עובדים "קוראים זוהר", בגלל שאין להם תכנית עבודה כלל. פריג' מסביר כי אינו יודע אם הם אינם עובדים כי אין להם במה, או כי לא הפעילו אותם.

השר מ'מרצ' אומר בגילוי לב כי בחודשים הקרובים ינסה להתניע את המשרד ולייצר לו עבודה. "אני בתהליך בניית משרד", ציין פריג'. 

עיסאווי פריג' מרצ אופיר אקוניס אטילה שומפלבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד