י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שרשרת אסונות בעולם

מומבאי: מעל 25 הרוגים בקריסות כתוצאה ממפולת

נדמה כי מזג האוויר הקיצוני נותן את אותותיו ברחבי העולם. בהודו מדווח על הרוגים כתוצאה מקריסות בתים במומבאי בגלל גשם שוטף שהוביל למפולות

מומבאי: מעל 25 הרוגים בקריסות כתוצאה ממפולת
שיטפונות במומבאי צילום: צילום מסך

לפחות 25 בני אדם נהרגו בשלושה פרברים של מומבאי, בעקבות קריסת בתים שהתרחשה היום (ראשון) כתוצאה ממפולות שנגרמו מגשם כבד, כך לפי גורמים מקומיים.

מחלצים תועדו משתמשים בידיהם כדי לחפור באדמה במטרה לאתר גופות או ניצולים, כך לפי הטלוויזיה המקומית. הרשויות מסרו בזהירות כי קורבנות נוספים עלולים להיות בתוך ההריסות.

 

גורמים רשמיים מסרו כי עד כה ב-24 שעות האחרונות דיווחו הרשויות על 11 מקרים של התמוטטות בתים או קירות באזור מומבאי. בשכונה אחת לפחות ששה בתים הממוקמים בגבעה, קרסו זה על גבי זה.

ראש הממשלה נרנדרה מודי פרסם הודעת תנחומים: "אני עצוב מאובדן חיים עקב במומבאי, בשעה זו של צער, המחשבות שלי עם המשפחות השכולות", אמר מודי והוסיף, "אני מתפלל שהפצועים יחלימו במהרה". ראש הממשלה הבטיח סיוע למשפחות.

מחלקת מזג האוויר של מומבאי פרסמה כי באזור צפוי לרדת גשמים כבדים עד עזים מאוד בארבעת הימים הקרובים. גשם שוטף, במיוחד במהלך המונסון של יולי-ספטמבר בהודו, גורם לעיתים קרובות לקריסת מבנים, במיוחד מבנים ישנים יותר או כאלה שנבנו שלא כדין.

האסון בהודו מצטרף לאסונות דומים, בצרפת, גרמניה, בלגיה, לוקסמבורג, שם גשמים עזים הביאו למותם של מעל 200 איש עם מאות נעדרים ועשרות בתים שנסחפו בגשם.

הודו מומבאי סערה גשם סוער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד