ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"ימני כביכול"

ביקורת על בנט: "מצליח להרגיז את כולם"

לאחר שלשכת ראש הממשלה תיקנה את הודעתה בעניין עליית יהודים להר-הבית, והשיבה שהתכוונה שליהודים מותר לבקר אך אין חופש פולחן - חה"כ שמחה רוטמן תוקף: "לראשונה בתולדות מדינת ישראל" | בנוסף תקף את בנט ולפיד: "מתחרים בחוסר האחריות באופן שיסב לישראל נזק"

ביקורת על בנט: "מצליח להרגיז את כולם"
שמחה רוטמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הבהרת לשכת ראש הממשלה בעניין עליית יהודים להר-הבית, נרשמת היום (שני) ביקורת על בנט מימין, בטענה שהבהרתו היא בניגוד לסטטוס קוו ובניגוד לפסיקת בג"צ.

חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' ביקר את ראש הממשלה, על כך שלשכתו הבהירה את הודעתה בעניין עליית יהודים להר-הבית, וחזרה בה מאמירתה שיהודים זכאים לחופש פולחן בהר. רוטמן תקף את יו"ר 'ימינה', ואמר שזה בניגוד לפסיקת בית המשפט העליון.

"בנט הביא לכך שלראשונה בתולדות מדינת ישראל ראש ממשלה ישראלי, ימני כביכול, מכריז כי ליהודים אין חופש פולחן בהר הבית", אמר ב'גלי ישראל'. "זה בניגוד לסטטוס קוו ובניגוד לקביעתו של בג"ץ".

רוטמן המשיך: "האמירה הזאת מתחברת לאמירתו חסרת האחריות של יאיר לפיד. יש לנו ראש ממשלה וראש ממשלה חליפי שמתחרים בחוסר האחריות שלהם באופן שיסב לישראל נזק למשך שנים".

"עשר מעלות ימינה -הממשלה ככל הנראה לא תהיה. עוד דוגמא לפער אדיר בין רטוריקה למעשה זה החזרה מהאמירה ע״כ שליהודים יש חופש פולחן בהר. בא בנט ומצליח להרגיז את כולם", הוסיף.

שמחה רוטמן הר הבית נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד