ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
תחזיקו ראש

בערב אחד: האדמו"ר סגר שלושה שידוכים

אל תחמיצו את מפת השידוכים בחצר האדמו"ר מקאסני בניו יורק. הרבי אירס בערב אחד שלושה מנכדיו, במפת השידוכים החתנים והכלות צאצאים שמונה פעמים של האדמו"ר מויז'ניץ בעל ה'תורת מרדכי' זצ"ל. כל הפרטים 

בערב אחד: האדמו"ר סגר שלושה שידוכים
הסבא האדמו"ר מקאסני צילום: אברומי ברגר - די וואך

לא בכל יום נסגרים שלושה שידוכים במשפחה אחת ולא בכל יום אצל אדמו"ר אחד, מדובר באדמו"ר מקאסני משכונת בורו פארק בברוקלין שאירס הערב נכד ושתי נכדות. 

'בחדרי חרדים' עם רשימת השידוכים שנסגרו היום לאחר תשעה באב יש להחזיק ראש.

מדובר גם בצאצאים של האדמו"ר בעל ה'תורת מרדכי' מויז'ניץ ממונסי זצ"ל שבעוגת השידוכים הם צאצאים שמונה פעמים לאדמו"ר זצ"ל. בנוסף, הרבי מקאסאני ששידך כעת שלוש מנכדיו לא השתדך עם אף מחותן חדש במשפחתו, הרבי כבר מחותן בעבר עם גיסו אב"ד שאץ מונסי ומחותן עם אב"ד מיקאלייעוו וכן עם האדמו"רים מויז'ניץ קאיימשא לייק וביקסאד. 

השידוך הראשון הוא לנכד האדמו"ר, בן לבנו הרה"ג רבי פנחס שלום רוטנברג חתן האדמו"ר משאץ ויליאמסבורג, עם בת הרה"ג רבי יהושע פיש, בן האדמו"ר מביקסאד, וחתן האדמו"ר מויז'ניץ קאיימישא לייק, הכלה היא נינת האדמו"רים מויז'ניץ ממונסי זצ"ל ונינת האדמו"ר מרחמסטריווקא.

השידוך השני לנכדת האדמו"ר, בת  לחתנו הרה"ג רבי זאב פיש חתן האדמו"ר מביקסאד, עם בן הגה"צ רבי יצחק יחיאל מיכל מוסקוביץ אב"ד שאץ מונסי, בן האדמו"ר משאץ ויליאמסבורג וחתן האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל. 

השידוך השלישי לנכדת האדמו"ר, בת לחתנו הגה"צ רבי חיים מאיר טווערסקי אב"ד אוסטילא מונסי, בן הגה"צ רבי אברהם דוב טווערסקי אב"ד רחמסטריווקא מונסי, עם בן הגה"צ רבי יצחק אייזיק שנייבלג אב"ד מיקאלייעוו, בן הגה"צ רבי שרגא פייביש שנייבלג זצ"ל בעל 'שרגא המאיר' ורב דחסידי ויז'ניץ לונדון, חתן האדמו"ר מאלעסק. 

שידוכים הרבי מויזניץ ממונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד