כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אסטרטגיה שיווקית: מה זה אומר ואיך זה יתרום לעסק שלך ?

בתור בעלי עסקים עלינו לקחת פיקוד, לבחור איש מקצוע ואולי אפילו סוכנות שיווק דיגיטלי שתבנה עבורנו אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית: מה זה אומר ואיך זה יתרום לעסק שלך ?
אסטרטגיה שיווקית צילום: pixbay

המושג שיווק תפס תפנית של ממש מהרגע שתחום הדיגיטל החל להתפתח ולתפס נוכחות גבוהה בכל תחום אפשרי. אם עד לפני מספר שנים היינו יכולים להקים עמוד אינסטגרם, לפרסם כמה מאמרי תוכן איכותיים ובזה העסק שלנו היה זוכה לנוכחות מרשימה, היום זה ממש לא מספיק. ריבוי מתחרים, אינספור אפשרויות לשיווק בפלטפורמות שונות, קהל בררן - אלו ועוד הובילו לכך שבתור בעלי עסקים עלינו לקחת פיקוד, לבחור איש מקצוע אולי אפילו סוכנות שיווק דיגיטלי שתבנה עבורנו אסטרטגיה שיווקית.

למה צריך אסטרטגיה שיווקית?

בעוד שיווק או שיווק דיגיטלי לעסק הוא הליך מובנה שהמטרה העליונה והמרכזית שלו היא לגרום ללקוח לקנות מאתנו כמה שיותר, אסטרטגיה שיווקית היא התאמת התהליך באופן ספציפי לעסק שלנו, למאפיינים שלו ולצרכים שלו. למעשה, האסטרטגיה היא הדרך שבה נשווק את העסק שלנו, זאת אחרי שנבצע תהליך מדויק ויסודי בו נלמד ונמפה את העסק מבפנים וגם מבחוץ. דרך האסטרטגיה נוכל לקבוע איפה להפיץ את המוצרים שלנו, איך לקדם אותם ובאילו ערוצי דיגיטל לבחור, מה יהיה המחיר של המוצרים השונים ועוד. דרך האסטרטגיה אנחנו קובעים:

  • מה מיוחד ומה שונה במוצרים ו/או בשירותים שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו.
  • מי יהיו הלקוחות שלנו? ככל שנמקד את קהלי היעד שלנו בצורה ספציפית יותר, ככה המוצר שלנו יצליח יותר.
  • באיזה שוק או תחום אנחנו שוחים?
  • מה הערך הייחודי, הערך המוסף שהמוצר או השירות שלנו מביא איתו?
  • מהם היעדים, הערכים והחזון שלנו בתהליך?

ברגע שיש אסטרטגיה שיווקית מובנית בכל רגע נתון נוכל לשנות ולהתאים אותה למה שקורה בעסק שלנו בזמן אמת.

למה צריך סוכנות שיווק דיגיטלי, למי זה מתאים ומה התפקיד שלה?

סוכנות שיווק דיגיטלי עושה בדיוק את זה. בונה עבורנו אסטרטגיה שיווקית לטווח הארוך. התפקיד של הסוכנות הוא בעצם למקד אותנו, לאפיין את העסק ולמפות אותו, לעזור לנו להבין איך על פי היתרונות והחוזקות שלו אנחנו יכולים לשווק אותו. סוכנות מאגדת בתוכה את כל אנשי המקצוע מתחום השיווק והדיגיטל כמו מעצבים גרפיים, כותבי תוכן, בוני אתרים ומקדמים אתרים, מפתחי אפליקציות, מנהלי רשתות חברתיות ועוד.

תפקידה של הסוכנות הוא בעצם למקד אותנו ולעזור לנו לפרסם את העסק שלנו בצורה הכי אפקטיבית, הכי יעילה במטרה ליצור חשיפה מקסימלית ורלוונטית. חברה לשיווק דיגיטלי מתאימה לעסקים בינוניים וגדולים שיש להם תקציב חודשי קבוע להשקיע בערוצי שיווק ופרסום בדיגיטל.

עדיין לא שוחים בדיגיטל? מחפשים מישהו שינהל לכם את העניינים, ימקד אתכם ויביא לתוצאות מה שכמובן יגדיל את החשיפה ויחזק את מעגל הלקוחות שלכם? חברת , SWNET סוכנות שיווק דיגיטלי היא בין סוכנויות הדיגיטל המובילות בארץ עם שנים של ניסיון. המומחים שלנו ישמחו לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה ואולי אפילו שניים:)

אסטרטגיה שיווק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד