י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מותג הבשר מתרחב

בשורה טובה לתושבי הצפון: קצביית 'וול-דאן' מגיעה לצפת!

מותג הבשר וול-דאן מתחדש בסניף מפואר, במיקום מרכזי ונוח, לרווחת תושבי צפת והסביבה. שמעון אסרף, מבעלי המותג וול-דאן: "אנחנו רואים לעצמנו זכות וחובה להנגיש בשר איכותי ומהודר לכל משפחה בישראל"

בשורה טובה לתושבי הצפון: קצביית 'וול-דאן' מגיעה לצפת!
בשרי וול דאן צילום: יח"צ

אל רשת הקצביות הארצית מבית וול-דאן – מותג הבשר האיכותי והמהודר, יתווסף בקרוב סניף חדש בעיר צפת. לאור הביקוש הרב לקצבייה איכותית באיזור הצפון בריכוזים החרדיים, שמחים ברשת 'וול דאן' לבשר על פתיחתו של סניף חדש 'וול-מיט' שיצטרף בימים הקרובים למשפחת 'וול דאן', הכוללת את הסניפים הוותיקים בשכונות הר חוצבים הר נוף ורוממה בירושלים, והסניף ברעננה ובית שמש המעניק שירות לכל אזור המרכז. הסניף החדש באיזור התעשיה החדש בצפת בבניין הפסנתר – שלאחר השקעה מרובה בתכנון ובעיצוב המקום מהווה חוויית קניה כשלעצמה – ייפתח בעז"ה ממש בקרוב, במעמד רבנים, אישי ציבור ותושבי העיר, שייהנו ממחירי היכרות ייחודיים.

לדברי שמעון אסרף, מבעלי המותג: "עשינו הכול כדי לפתוח בימים אלו על מנת שמשפחות רבות ייהנו מבשר ועופות איכותיים לקראת החגים הבעל"ט"..

משחטות וול-דאן משמשות למעשה כספקיות הבשר - בעיקר של הבקר - לאולמות, מסעדות, קצביות, ובתי-המלון מהגדולים בארץ, מלבד העובדה כי המותג וול-דאן הוא מהמבוקשים ביותר בבתי ישראל ממגוון החוגים והעדות, הנהנים מהאיכות והטעם שיש למותג להציע.

לאחרונה השיקה הרשת – הידועה באיכות הבשרים, בניקיון הקצביות ובשירות האישי - את סדרת הנקניקיות המשובחת מבית 'וול דאן'. הנקניקיות – בסטנדרט גבוה כמיטב המסורת מבית 'וול דאן' - הינם מ-100% בשר, ללא חומרים משמרים, וללא שום תוספות. הסדרה כוללת טעמים מיוחדים שלראשונה ניתן ליהנות מהם בהכשר המהודר של בד"ץ העדה החרדית, והיא כוללת נקניקיות צ'וריסוס, מרגז, עגל קראנץ, וטעמי טלה, הניתנים לצלייה, בישול או טיגון. "לראשונה בישראל", מסביר אסרף את התלהבות הקונים שכבר הספיקו לחטוף את הנקניקיות מהמדפים, "ניתן לאכול את הנקניקיות עם הציפוי שעליהם – 'שקיות מעיים', מכיוון שהוא עשוי ממעיים צמחיות ואין צורך להפרידן מהמאכל".

וכן את סדרת השניצלים מעופות משובחים והשווארמה הביתית באריזה משפחתית להכנה בתוך 5 דקות לארוחה משפחתית מושלמת.

הסדרה החדשה מצטרפת אל יתר המוצרים האיכותיים, הטעימים והטריים, שניתן למצוא על המדפים ובתוך המקררים בקצביות, ביניהם; מוצרי בשר בקר, סטייקים, צלעות כבש, שיפודי פרגית, קבבים, עופות, דגים, יינות, רטבים, ציפויים לטיגון, חמוצים, תבלינים, ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל אירוע, כל ארוחה, וכל ערב 'על האש' עם המשפחה או החברים.

לקראת החגים הקרבים ובאים עלינו לטובה, קורא אסרף ללקוחותיו, חדשים גם ישנים, להמשיך וליהנות משירות האון-ליין המתבצע במגוון ערוצים, להזמין בהקדם את המוצרים לחג, לנצל את המבצעים החמים שהרשת מציעה, ולקבל אותם עד דלת הבית תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה. לדבריו: "למרות שלקוח רוכש ב'און-ליין' תמיד ניצור איתו קשר ונתעניין אם הכול בסדר ואם היה מרוצה מהרכישה. כך גם בקנייה עצמית בחנות – הקצבים יהיו קשובים לצרכי הלקוח, יעניקו הסבר מפורט על דרכי הבישול או האפייה הנכונים כמו גם על זמני האפייה הראויים, כדי שבסופו של דבר יגיע לצלחת בשר עסיסי, איכותי וטעים". כבדרך אגב מציע אסרף לקונים להדר בשמחת החגים ולרכוש את מוצרי הכבש: "בניגוד למקומות אחרים, אצלנו מדובר בטלה צעיר שידוע באיכותו ובטעמו שלא נפגמים מעודף שומן או ריח".

"ברור שתמיד יש לאן לשאוף. האתגר העיקרי שלנו הוא לעשות מהפכה בחשיבה של הלקוחות. כשיבינו שבמותג וול-דאן ההידור בכשרות לא בא על חשבון האיכות והאיכות לא באה על חשבון המחיר, יוכלו גם אברכים ומשפחות של בני-תורה - שהנטייה אצלם היא לחסוך בהוצאות - ליהנות מבשר איכותי מבלי להתפשר על רמת הכשרות".

בקצבייה החדשה בצפת תמצאו בשר עופות דגים, תבלינים ויינות משובחים במגוון כשרויות גלאט למהדרין.

רח' דרך השוקולד מתחם העסקים של הצפון  בית הפסנתר, צפת  

טלפון: 04-6551155           וואטסאפ קצביה: 053-4793576    

וול-דאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד