י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בתקווה חדשה זועמים

האוזר אושפז וביקש לא להתקזז בדיינים

חבר הכנסת צבי האוזר שאושפז שוב בבית החולים ביקש להתקזז עם ח"כ חרדי מלבד חוק הדיינים | החרדים סירבו וב'תקווה חדשה', מפלגתו של האוזר זועמים: "חוסר רגישות"

האוזר אושפז וביקש לא להתקזז בדיינים
צבי האוזר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שוב סערה בעניין הקיזוזים בכנסת בין הקואליציה לאופוזיציה: הערב (שני) ח"כ בקואליציה אושפז, וביקש להתקזז עם חבר כנסת חרדי מלבד חוק הדיינים

מדובר בחבר הכנסת צבי האוזר לא חש בטוב בפעם השניה בשבועיים האחרונים, ואושפז בבית החולים הדסה בירושלים. האוזר פנה לקבל קיזוז מאחד מחברי הכנסת החרדים בכל ההצבעות מלבד חוק הדיינים. 

על פיד הדיווח של העיתונאית מורן אזולאי 'ynet': ‏האוזר פנה לקבל קיזוז מאחד מחברי הכנסת החרדים אבל בגלל שעם חוק הדיינים שעולה היום קשה להם, ביקש קיזוז ליתר החוקים ולחוק הדיינים הודיע שיגיע. מה ענו באופוזיציה? "אם הוא יכול להגיע לחוק הדיינים, שיגיע גם ליתר ההצבעות".

ב'תקווה חדשה', מפלגתו של האוזר זועמים: "שוב האופוזיציה מתנהלת בבריונות וחוסר רגישות. ח"כ האוזר מאושפז בבי"ח הדסה, ביקש להתקזז עם ח"כ מאחת הסיעות החרדיות, ולאור הרגישות של הסיעות החרדיות לגבי חוק הדיינים, סוכם כי יקוזז בכל החוקים למעט החוק הזה. ח"כ יריב לוין לא אישר את הסיכום, והורה לבטל את הקיזוז".

"האופוזיציה ה"לוחמנית" מבקשת להביא אדם שמאושפז בבית החולים להצבעות שיימשכו כל הלילה. זו אופוזיציה לאנושיות, לא לממשלה".

צבי האוזר מפלגת תקווה חדשה אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד