י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אין להם גבולות

המשטרה חוקרת אחות לשעבר שהשוותה את עובדי הבריאות לנאצים

משטרת לונדון חוקרת אחות שפרסמה מידע שקרי נגד חיסונים, ונשאה נאום בעצרת בלונדון בו השוותה בין עובדי מערכת הבריאות הבריטית ה-NHS ל"נאצים שנתלו במשפטי נירנברג"

המשטרה חוקרת אחות לשעבר שהשוותה את עובדי הבריאות לנאצים
חיסון לונדון צילום: באדיבות המצלם

משטרת לונדון חוקרת אחות לשעבר שהפכה לפעילה נגד חיסונים, וסיפרה בעצרת נגד הגבלות וחיסונים כיצד היא אוספת מידע על הצוות הרפואי והשוותה את עובדי הבריאות לתליית רופאים במשפטי נירנברג.

קייט שמירני, בת 54, הורחקה מהרשתות החברתיות והושעתה מהמועצה לסיעוד ביולי אשתקד בגין הפצת מידע מוטעה, היא השתמשה במעמדה כאשת מקצוע בתחום הבריאות להפצת 'תעמולה כוזבת' על מגיפת הקורונה, וטענה כי תסמיני הנגיף נגרמו על ידי 5G וכי ניתנו חיסונים כי 'הם רוצים להרוג אתכם'. היא אף השוותה ארגוני בריאות למחנות מוות נאציים.

שמירני אמרה גם כי האחיות שותפות לרצח עם, ואמרה כי יש לשנות את שם צוותי החיסון ל"כיתות מוות" ולהתייחס ל-NHS ל'אושוויץ החדש'. ביום שבת, היא נאמה מול קהל בכיכר טרפלגר בלונדון, ואמרה להם: "במשפטי נירנברג הרופאים והאחיות, עמדו למשפט והם נתלו".

חשבונות המדיה החברתית שלה, פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ואינסטגרם נחסמו מאז, אך היא ממשיכה לפרסם תכנים דומים ולהופיע בחשבונות של אנשים אחרים באתרי מדיה חברתית כמו הטלגרם.

נאצים אחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד