י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התיעוד האחרון של לייזר

כך הגיב האב על מות בנו בהתרסקות המטוס

שעות לאחר שהתבשר על מותו הטראגי של בנו בהתרסקות המטוס בהרי הקרפטים, פרסם ר' יודל בריל סטטוס שבו קיבל עליו הדין, הודה להשם על 19 שנים עם הבן וביקש להודות לרבים שמציעים עזרה. כן פורסמו תיעודים אחרונים של המנוח

כך הגיב האב על מות בנו בהתרסקות המטוס
אליעזר בריל ז"ל לפני עלייתו למטוס צילום: באדיבות המצלם

ר' יודל בריל, אביו של הבה"ח לייזר בריל ז"ל, שנהרג בהתרסקות המטוס באוקראינה, כתב אמש (רביעי) כי הוא מודה לה' על הילד שקיבל במשך 19 שנה וכי אין לו חלילה שום טענה להשי"ת על האסון הנורא שהתרחש.

בפוסט שפרסם בפונקציית הסטטוס באפליקציית המסרונים 'וואטסאפ', כתב האב ביידיש: "תודה אלוקים קדוש שנתת לי ילד כזה קדוש ל-19 שנה. אין לי ח"ו טענות עליך, כי אתה יודע מה הכי טוב בשבילי".

"תודה לכל הידידים שמתקשרים אליי, באופן בלתי פוסק, כדי להציע עזרה. אני באמת מעריך את זה", הוסיף ר' יידל.

בתוך כך, פורסם סרטון קצר בו נראה ‏המנוח, הבה"ח לייזר ז"ל, מבשר בהתרגשות לפני מספר ימים על הגעתו לקבר רבי נחמן מברסלב זצ"ל באומן.

"הגענו סופית לאומן. הולכים להתפלל על קבר ר' נחמן מברסלב ולפעול ישועות לכל עם ישראל", אמר לייזר ז"ל.

במקביל, פורסמה גם תמונתו האחרונה של הבחור לייזר ז"ל, בה הוא עומד ליד המטוס, זמן קצר לפני ההתרסקות, כשהחיוך התמידי שלו נסוך על פרצופו, בפעם האחרונה לפני שקיפד את חייו יחד עם שני חבריו לספסל הלימודים.

אליעזר בריל ז"ל לפני עלותו למטוס.

כזכור, אתמול דווח ב'בחדרי חרדים' כי החתן עמרם פרומביץ' ז"ל ממונסי - ניו יורק, הבה"ח אליעזר בריל ז"ל מוויליאמסבורג - ניו יורק, והבה"ח הרשי וייס ז"ל מגולדרס גרין - לונדון, נהרגו אתמול כשהמטוס, עליו נסעו, התרסק מעל הרי הקרפטים באוקראינה.

הבה"ח אליעזר בריל ז"ל, בן 19, הינו בנו של ר' יודל בריל המתגורר בוויליאמסבורג שבניו יורק.

עוד בנושא:

אסון קשה: שלושה בחורי ישיבה נהרגו בהתרסקות מטוס קל | צפו

האסון באוקראינה | נבדק: האם המטוס בער עוד קודם ההתרסקות

אסון בלתי נתפס: אלה תלמידי הישיבה שנהרגו בהתרסקות המטוס

אליעזר ז"ל התחנך וגדל במוסדות סאטמר בניו יורק, בתלמוד תורה ובישיבה לצעירים. לפני מספר שנים עלה לארץ והתעלה בתורה בישיבת 'טשעבין' בירושלים.

הוא עבר ללמוד בישיבת מיר בירושלים לקראת שנת הלימודים האחרונה ולמד יחד עם חבריו בחבורה של הרב ברוך שוורץ.

החברותא של אלעזר ז"ל, סיפר בקול בוכים ל'בחדרי חרדים' כי היה נהנה ללמוד איתו מדי יום. "לייזר ז"ל דאג שלא יעבור יום בלי לימוד תורה. גם כשיצאנו לטיולים הוא דאג ללמוד. היה לו סדר מיוחד ללימוד ולא היה יום שהוא פספס את הלימוד תורה הקבוע שלו".

חבר נוסף מספר כי "לייזר ז"ל היה בעל מידות טובות שקשה למצוא. הייתי אומר עליו ש'הוא לא פגע בזבוב'. כולם אהבו להסתובב סביבו. היה לו לב רגיש וחם וכיבד תמיד את כל סובביו".

אליעזר בריל אסון התרסקות המטוס באוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד