י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פירות 'שומר החומות'

לונדון: האלימות כלפי יהודים גדלה פי ארבע

האלימות נגד יהודים גדלה פי ארבעה בלונדון לאחר הסכסוך האחרון בין ישראל לחמאס | מנתוני משטרת בריטניה עולה, כי היו 87 תקריות נגד הקהילה היהודית בחודש מאי האחרון, הגבוה ביותר מזה שלוש שנים

לונדון: האלימות כלפי יהודים גדלה פי ארבע
ההפגנה הפרו-פלסטינית בלונדון צילום: צילום מסך

"האלימות נגד היהודים בלונדון הגיעה לרמה מדאיגה בחודש מאי בעקבות ההסלמה במזרח התיכון", כך עולה מנתונים חדשים שמפרסמת משטרת בריטניה, מנתוני משטרת המטרופולין של לונדון עולה, כי היו 87 אירועי אלימות בחודש מאי - פי ארבעה מכל חודש אחר מאז 2018.

עוד פרסמה המשטרה, כי בכל שאר החודשים בשלושת השנים האחרונות היו בין 7-22 תקריות בחודש. "בדרך כלל כשזה נהיה מתוח בישראל, זה מגיע גם לכאן", כך אמר חיים הוכהויזר מארגון השומרים של סטמפורד היל לרשת 'סקיי ניוז'. "בחודש מאי התמודדנו עם המלחמה בעזה בישראל, במהלך חודש מאי הקהילה היהודית הייתה מטרה להתקפות רבות על רקע גזעני" אמר.

סוג אחד מפשעי השנאה הללו כיוון ליותר מ-30 כלי רכב בבעלות יהודית שצמיגיהם נוקבו, "זה היה פשע שנאה טהור מכיוון שרק המכוניות היהודיות הושחתו" אמר. על פי הנתונים, ב-39 תקריות היו מעורבים קורבנות גברים וב-43 היו נשים.

בהצהרת משטרת המטרופולין נמסר, "לאחרונה ראינו אירועים של אנטישמיות שגרמו באופן מובן לדאגה ניכרת בקהילות היהודיות שלנו, להתנהגות מסוג זה והתעללות כלפי כל אדם או קבוצה אין מקום בעירנו, לא נסבול את זה ונפעל במהירות בתגובה לכל הפשעים מהסוג הזה שמדווחים".

אנטישמיות בלונדון תקיפת יהודי ארגון חמאס שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד