י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יינזף ב'מרצ'?

יאיר גולן מפתיע: "המתנחלים? אזרחים שומרי חוק"

סגן שר הכלכלה החדש התייחס למילה "כיבוש" המופיע במצע מפלגתו, והודה שהוא לא מסכים עם המילה וכי המתנחלים הם תושבי חוק: "אני לא מקבל את זה שעצם הישיבה שם אינה מוסרית" | על הביקורת על כניסתו לתפקיד החדש: "המשרד הזה הוא מפלצת ענקית"

יאיר גולן מפתיע: "המתנחלים? אזרחים שומרי חוק"
יאיר גולן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שנכנס כסגן שר במשרד הכלכלה, אתמול (חמישי) חבר הכנסת יאיר גולן מ'מרצ' התייחס לביקורת נגדו, הפתיע לגבי דעתו על המתנחלים וחלק על כמה דעות של מפלגתו.

גולן התנער מהמילה "כיבוש" שמופיעה במצע מפלגתו, ואמר שהוא מחובר ליהודה ושומרון לא פחות מאנשים ימניים. בנוסף, טען שיש הרבה עבודה במשרד הכלכלה, והדף את הביקורת על כניסתו כסגן שר במשרד הכלכלה.

"אני לא מקבל את זה שעצם הישיבה בהתנחלויות אינה מוסרית", אמר ל'N12'. "אני חושב שזו השקפה מאוד צרה. כל מתיישבי יהודה ושומרון הם אזרחים שומרי חוק ונאמנים למדינת ישראל".

על המילה "כיבוש", שמופיעה במצע מפלגתו, אמר סגן שר הכלכלה החדש: "יש למילה הזו קונוטציה של מעשה בוטה, כאילו לקחנו חבל ארץ שאין לנו שום דבר איתו. בסופו של דבר כור מחצבתנו הוא שטחי יהודה ושומרון וירושלים".

"אני חולם על ארץ התנ"ך, שרוב הסיפורים בו הרי לא קורים במישור החוף, בגליל או בנגב. אני אומר לחבריי בימין, הקשר שלי לכל רגב בארץ ישראל הוא לא פחות משלכם. זה לא מקרי שאני מחזיק את ספר הספרים צמוד אליי בכל מקום", הוסיף.

"המשרד הזה הוא מפלצת ענקית, ואפילו אם היינו מוסיפים עוד סגן שר – גם לו הייתה עבודה", התייחס סגן שר כלכלה החדש על הביקורת על כניסתו לתפקיד, "יש לנו קהל בוחרים שהתחייבנו לו והציפייה היא שאנחנו נדע לממש את תפיסת העולם והאידיאולוגיה שלנו".

"אני חייב לומר שאני מופתע מכמה שאני מרוצה מהממשלה הזו. יש מרחק בינינו אבל אנחנו יודעים לגשר עליו, להתחבר ולמצוא את המכנה המשותף שמאפשר לעבוד ביחד", סיכם.

מרצ יאיר גולן מתנחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד