המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' מציג:

מרפאת טרום לידה

מרפאה ייעודית לנשים לקראת ולאחר הלידה. במרפאה תוכלי להתכונן ללידה, להיעזר במגוון מומחים ולקבל מענה לקשיים ומצוקות שעלולות להיות לך במהלך ההיריון או לאחר הלידה. 

כאן בשבילך

אם את חוששת מפני הלידה מכל סיבה שלא תהיה, כדאי שתדעי שהמרכז הרפואי 'מעיני הישועה', מפעיל במיוחד עבורך מרפאה ייעודית – מרפאת פוסט/טרום לידה.

מבינים אותך

אנחנו כאן בשבילך. אנחנו מבינים את הקושי עמו את מתמודדת ורוצים לסייע לך לנצח בהתמודדות הזו. אנחנו, צוות מיילדות בעלות ניסיון רב בליווי רפואי מקצועי בעלות הכשרה בטיפול ב CBT, נבנה יחד איתך תוכנית לידה אישית שתעזור לך לפני, אחרי ובין לידה ללידה.

מותר לפחד

נשים שעברו לידה בניתוח לא מתוכנן, לידה בהולה וטראומטית או לידה מכשירנית, עשויות לחוש פחד מפני לידה נוספת. נשים שחוו לידה שקטה, שנמצאות במשבר רגשי בשל נסיבות חיצוניות כמו אבל, גירושין, בעיות כלכליות ועוד, עשויות לחוות אי שקט בלידה.

כדאי לשתף

אם את חשה ולו רק חשש קל, אל תשמרי אותו בבטן. יש נשים שמרגישות כמוך לפני לידה ראשונה או לידה חוזרת . רק אל תתמודדי עם החששות לבד. תשתפי אותנו – אנחנו נקשיב, נתמוך ובעיקר, נעניק לך מהניסיון הרב שצברנו עם עשרות אלפי לידות והכשרה מקצועית

אישה לאישה

גם אם אינך חוששת משום דבר אך יש לך בקשות אישיות שיקלו עלייך את תהליך הלידה, נשמח לבנות איתך תכנית לידה שתהפוך חוויה חיובית עבורך. גם אנחנו נשים ואנחנו יודעות מה עובר עלייך. אה, וגם למדנו טיפול רגשי ודברים נוספים כדי שנוכל לתמוך בך.

תמיכה רפואית

התפיסה שלנו שמעמידה אותך במרכז – קודם כל את – מאמינה בכוחות, ביכולות ובעוצמה שהבורא טבע בך. אך לרוב עזרה חיצונית היא הכרח וטבע הבריאה, ולכן, במרפאה שלנו עומדים לרשותך צוות רחב ומקצועי ממגוון תחומים, גניקולוגים בכירים, מרדימים, מיילדות ותיקות ומנוסות, עובדת סוציאלית במידת הצורך ועוד.

השירותים הניתנים במרפאה:

פגישה עם המיילדת לפני או אחרי לידה

תמיכה רגשית וסיוע בהסרת רגשות שליליים ובניית חוויה מתקנת​

מתן מענה לצרכים מיוחדים וחריגים​

תיווך וגישור לצוות רב מקצועי שעומד לרשות המטופלות​

הקשבה. הרבה הקשבה! והסבר מפורט על ההחלטות הרפואיות​

לתיאום תור השאירי את פרטייך:

- השירות ניתן חינם למבוטחות כל הקופות -