ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"אתם בצד הלא נכון"

מאמר מפתיע בעיתון הרביעי בגודלו בארה"ב

מאמר מערכת מפתיע התפרסם בעיתון הרביעי בגודלו בארה"ב. "סליחה, בן & ג'ריס: אתם בצד הלא נכון של ההיסטוריה יחד עם כל מי שמחרים את ישראל" נכתב בין הייתר

מאמר מפתיע בעיתון הרביעי בגודלו בארה"ב
קורא עיתון. אילוסטרציה צילום: pexels

מאמר מערכת שהתפרסם ב'ניו יורק פוסט', הנחשב לעיתון הרביעי בגודלו בארה"ב, לוקח צד חזק ומובהק בעד ישראל ונגד החרם על יהודה ושומרון בייחוד בעקבות הסערה האחרונה שהתחוללה סביב החלטת בעלי 'בן אנד ג'ריס'.

בנט (בן) כהן וג'רי גרינפילד בעלי החברה המיתולוגיים "כתבו כתבה בניו יורק טיימס ושם הגנו על הצעד של החברה לאסור מכירות במה שהם מכנים "השטח הפלסטיני הכבוש", זאת בנוסף לקביעה הקודמת כי היא אמיצה". כך ה'ניו יורק פוסט'.

ראש העיר ניו יורק, ביל דה בלאזיו אכן צדק: "אינך יכול לקבל שלום אם אתה מערער את המציאות הכלכלית ויוצר פילוג". נאמר ב'פוסט'. עוד נכתב, כי "בניית מדינה פלסטינית מתפקדת דורשת בניית כלכלה פלסטינית מתפקדת, שמשמעותה הגברת המסחר מכל הסוגים בגדה המערבית, גם כשהלקוחות הם יהודים, המשמעות היא מקומות עבודה עבור פלסטינים".

"החרם וההשלכות משאירים את הפלסטינים מוטרדים יותר, עם סיכוי לקבל את תעמולת השנאה של שליטיהם האנטי-דמוקרטיים, האנטי-ליברליים, המעמידים פנים שאפשר לחסל את ישראל איכשהו או לפחות להפוך למדינת רוב ערבי".

"אף אחד מהם לא יקרה".

"למעשה, העתיד הוא בהסכמי אברהם-הסכמי השלום הערביים-ישראליים המרובים שמטרתם שגשוג הדדי, הצד הימני של ההיסטוריה הוא באמת לקבל את זכותה של ישראל להתקיים כמדינה יהודית, לנהל משא ומתן על הסדר, ועל בסיס זה לוותר על טענות משפטיות המתעלמות ממלחמות שיזמו מדינות ערב הכושלות שהרסו הכל".

"כן, זה בסדר לא להסכים עם המדיניות של ישראל, אבל המהלך של בן אנד ג'ריס נעוץ ביסודו בחשיבה שמאלנית שמעמידה פנים כי ישראל היא נוכחות זרה באזור - מכחישה לא רק את הצד הימני של ההיסטוריה, אלא את 4,000 השנים האחרונות בה".

בן & ג'ריס מאמר מערכת ניו יורק פוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד