י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מלכות בית רוז'ין: קהל ענק בשבת התאחדות בסאדיגורה

עד השעה 2:00 לפנות בוקר גדשו אלפים את היכל ה'סאלאש' בו ערך האדמו"ר מסאדיגורה את טיש ליל שבת לרגל יום השנה הראשון להסתלקות אביו האדמו"ר ה'עטרת ישראל' זצ"ל • תיעוד נרחב משלהי הטיש בסעודה שלישית וממעמד ה'הבדלה'

מלכות בית רוז'ין: קהל ענק בשבת התאחדות בסאדיגורה
שבת התאחדות בסאדיגורה צילום: שוקי לרר

בשבת קודש התאספו מאות חסידי סאדיגורה מכל קצווי הארץ, ועימם קבוצה גדולה שבאה מארה"ב ומאירופה, ל'שבת התאחדות' שהוכרזה בחסידות לרגל יום השנה הראשון של האדמו"ר ה'עטרת ישראל' זצ"ל שחל ביום שישי שעבר, יום כ"א אב.

לקראת השבת בצלו של בנו האדמו"ר שליט"א התאספו יחדיו כל בחורי החסידות לסדרי לימוד והכנה שהתפרסו על פני שלושת הימים, מחמישי ועד מוצאי שבת, ובהם גם שמעו שיחות מפי זקני ונכבדי החצר, ראשי החבורות וכן רב שיח מיוחד עם גבאי האדמו"ר זצ"ל שחשפו עובדות והדרכות ממה שראו ושמעו לפני ולפנים.

הטיש בליל שבת נמשך יותר מ-3 שעות עד לשעה 2:00 בלילה והתקיים ב'סאלאש' הגדול שנבנה בסמוך לבית המדרש שברחוב גוטמכר בשכונת שיכון ה' בבני ברק, אלא שגם האוהל הגדול היה צר מהכיל את הקהל הענק שבא להשתתף בטיש.

את סעודת 'צפרא דשבתא' קיימו החסידים יחד, והבחורים התכנסו יחד עם ראשי החבורות, כשבסעודה שלישית האדמו"ר יצא שוב וערך טיש בו נשא דברי חיזוק במעלת הרצון וקבלת עול תורה, וכי בכוחה של קבלה טובה באמת ובלב שלם לרומם את האדם והיא עושה נחת רוח גדול בשמים, ובכך יזכה שהשי"ת ישפיע עליו רב טוב וחסד כברכות המובטחות בפרשה.

לאחר מכן נערך מעמד 'הבדלה' וקהל האלפים עבר במשך זמן רב לברכה ולפרידת שלום מהרבי.

חסידות סאדיגורה שבת התאחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד