י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"יש בליבי על בנט"

יו"ר יהדות התורה קיבל חיסון ועקץ: "מודה לנתניהו"

יו"ר יהדות התורה משה גפני הגיע היום לקבל את החיסון השלישי לנגיף הקורונה ועל הדרך עקץ את ראש הממשלה נפתלי בנט על התמודדותו עם הגל הרביעי

יו"ר יהדות התורה קיבל חיסון ועקץ: "מודה לנתניהו"
ח"כ משה גפני מקבל חיסון שלישי צילום: ישראל כהן

אחרי שנשיא המדינה יצחק הרצוג פתח בסוף השבוע את מבצע החיסון השלישי בישראל למבוגרים מעל גיל 60, יו"ר 'יהדות התורה' שנמנה על בני הגיל השלישי מיהר לקבל את החיסון הנוסף, כשעל הדרך עקץ בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט.

לאחר שהתחסן הבוקר (ראשון) במרפאת 'כללית' ברחוב עזרא בבני ברק אמר גפני: "אני מודה לבנימין נתניהו שהביא את החיסונים, יש בליבי על בנט שלא עשה זאת מייד ודשדש חודש עד שהחליט, זאת ממשלה ללא סיעתא דשמיא".

באופוזיציה תקפו בחריפות את הממשלה על כך שהיססה זמן רב מדי עד שקיבלה החלטה לחסן את המבוגרים בחיסון שלישי, כשברקע דווח אמש על כ-80,000 חיסונים שנזרקו בגלל שפג תוקפם.

הבוקר התראיין נתניהו יו"ר האופוזיציה, לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל' ואמר: "זו ממשלה רעה, הדרך וחוסר המדיניות שלהם- יובילו אותנו למקום לא טוב. אנו נלחם בהם בכל הכוח. איפה נשמע דבר כזה, ראש ממשלה שקיבל מדינה במצב מצוין וכיום יש בה מעל ל-2000 חולים. אפילו חיסונים שאני רכשתי כבר בתקופתי כראש ממשלה, היו לרשותו, ועדיין הקורונה חוגגת".

משה גפני חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד