י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בדיקות במקום בידוד

הילדים ישובו לבתי הספר? הממשלה דנה במתווה פתיחת הלימודים

בממשלה דנים בשעה זו במתווה פתיחת שנת הלימודים בצל התחלואה הגוברת. ההצעה על השולחן: בדיקות יומיות לתלמידים שנחשפו לחולה - במקום בידוד. האם יגיעו להסכמות מול שרת החינוך העיקשת?

הילדים ישובו לבתי הספר? הממשלה דנה במתווה פתיחת הלימודים
חיטוי כיתה ברשלא"צ צילום: פלאש 90

מתווה החינוך לפתיחת שנת הלימודים מוצג היום (ראשון) לראש הממשלה נפתלי בנט. בין היתר - מוצע כי יתקיימו בדיקות יומיות לתלמידים שנחשפו לחולה - במקום בידוד.

חודש לפתיחת השנה המתוכננת, ועל רקע העלייה בתחלואה - לא ברור האם היא תחל כסדרה, או שגם השנה ייאלצו התלמידים ללמוד דרך הזום מהבית או בקפסולות בכיתות.

בדיון השתתפו שר הבריאות ניצן הורוביץ שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, מנכ"לי המשרדים הרלוונטיים ומומחי בריאות וחינוך.

כזכור, בשבוע שעבר שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, הייתה נתונה למתקפה מצד חבריה לממשלה וכן מצד אנשי המקצוע במשרד הבריאות, שטענו כי השרה עסוקה בעיקר בעצמה ובמתן כותרות לתקשורת. "היא מתעלמת לחלוטין מהמלצות גורמי המקצוע", אמרו בכירים בממשלה.

בנט גינה אז את האשמות נגדה אך לא באופן חד משמעי. היה גם כמובן את עניין החיסונים בבית הספר, שאשא-ביטון, כזכור, התנגדה נחרצות לעניין, ואף טענה כי היא מודאגת מהחרמת ה"לא מחוסנים". אחד ממטרות הדיון היום הוא להגיע לפשרות בנושא מול שרת החינוך.

בחורי הישיבות וילדים בתלמודי תורה, חוזרים ללימודיהם בא' באלול, בעוד שבוע. הרבה לפני תלמידי המגזר החילוני, אם כי חשוב לציין שאחוזי התחלואה במגזר החרדי נמוכים כעת משמעותית מהאחוזים במגזר הכללי.

פתיחת שנת הלימודים קורונה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד