י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בניגוד לסמוטריץ'

בן-גביר מודה: 'הליכוד' רצו להקים ממשלה עם רע"מ • צפו

למרות שהם תוקפים את בנט על שהלך עם עבאס, יו"ר 'עוצמה יהודית' טען בערוץ כנסת שבמפלגתו של נתניהו התכוונו ללכת עם המפלגה האסלאמית: "מקבלי ההחלטות כן רצו וכן היה רצון" | על האפשרות שישב תחת גנץ, אמר: "אני לא פוסל אף אחד, אני כן פוסל אידיאולוגיות וערכים"

בן-גביר מודה: 'הליכוד' רצו להקים ממשלה עם רע"מ • צפו
בנימין נתניהו/איתמר בן גביר צילום: צילומסך/יונתן זינדל, פלאש 90

חודשים לאחר הניסיון של נתניהו להרכיב ממשלה, היום (ראשון) יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר מודה ש'הליכוד' רצו להקים ממשלה עם עבאס, למרות שסמוטריץ' טען שלא.

בראיון לתוכנית שחור לבן עם משה גלסנר ועו"ד אבי בלום המשודרת בערוץ כנסת ובאתר בחדרי חרדים סיפר בן-גביר שמקבלי ההחלטות במפלגתו של נתניהו רצו ודחפו להקים ממשלה בתמיכת רע"מ, אך יחד עם זאת אמר שהם לא רצו לתת מה שבנט נותן כעת. בנוסף, לא פסל אפשרות לשבת עם גנץ, שהאחרון ראש הממשלה יחד עם גוש נתניהו.

"אני לא רוצה להתעמת עם אף אחד, אבל אני אמרתי תמיד אמת - מקבלי ההחלטות ב'ליכוד' כן רצו וכן היה רצון", אישר בראיון ב'ערוץ כנסת' שמפלגתו של נתניהו רצו להקים ממשלה בתמיכת רע"מ. "יכול להיות שיש גורמים ב'ליכוד' שלא רצו, אני לא מכליל את כל המפלגה".

"לזכותם יאמר, וצריך להיות הגונים איתם, הם לא באו ואמרו ניתן להם (רע"מ - י.כ.) את מה שבנט היום נותן להם. אף פעם לא דיברו על 50 מיליארד שקל למועצת אשורא, אבל מבחינתי גם 25 מיליארד שקל זה גם בעיה", הוסיף.

על האופציה שיתמוך בממשלה בראשות גנץ, אמר: "זה תלוי איזה בני גנץ נקבל. - בעד ההתיישבות או נגד ההתיישבות. הבעיה היא שיש כל מיני בני גנץ, והשאלה מה אנחנו מקבלים".

לסיכום אמר יו"ר 'עוצמה יהודית': "אני לא פוסל אף אחד, אני כן פוסל אידיאולוגיות וערכים. אני רוצה לדעת איזה בני גנץ אני מקבל. גנץ זה משהו אחר מ'מרצ', ממרב מיכאלי ומיאיר לפיד", סיכם.

איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ' מפלגת רע"מ הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד