י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בתמיכתם של גדו"י

אלפים מתחסנים בחיסון שלישי במתחמי החיסונים של מאוחדת ברחבי הארץ

יו"ר ש"ס הגיע להתחסן באירוע פתיחת מבצע החיסונים הארצי למבוגרים מעל גיל 60 של קופ"ח מאוחדת |  הגב' מלי קושא האחות הראשית ומנהלת אגף הסיעוד במאוחדת: "בזכות היערכות מצוינת של כל צוותי הקופה הצלחנו להתחיל את מבצע חיסוני המנה השלישית כבר ביום שישי בבוקר"

אלפים מתחסנים בחיסון שלישי במתחמי החיסונים של מאוחדת ברחבי הארץ
יו"ר ש"ס אריה דרעי מתחסן לקורונה צילום: שלומי כהן

יו"ר ש"ס אריה דרעי התחסן בסוף השבוע בקופת חולים 'מאוחדת' במסגרת המבצע הארצי לחיסון שלישי.

"התחסנתי במנה השלישית נגד נגיף קורונה, זאת הדרך היחידה לעצור את התפשטות הנגיף. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם', אמר יו"ר ש"ס.

סמנכ"ל הרפואה של מאוחדת ד"ר דוד מוסינזון שהתחסן אף הוא בפתיחת מבצע החיסונים ביום שישי: "מוטלת על כולנו אחריות לעשות את מירב המאמצים על מנת לבלום את המשך התפשטות הקורונה".

בהמשך להנחיית משרד הבריאות, מאוחדת ממשיכה לחסן במנה השלישית את האוכלוסייה מעל גיל 60 שעומדת בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד הבריאות. עד כה חוסנו 3,380 ממבוטחי הקופה ומעל 25,000 נוספים קבעו תורים, כל זאת מתוך פוטנציאל מתחסנים של 117,000 מבוטחים שזכאים לחיסון השלישי.

מאוחדת הייתה הקופה הראשונה לפתוח את האפשרות לזמן תורים לחיסון כבר ביום חמישי, וחיסנה מאות מבוטחים ביום שישי.

נוספו אתרי חיסון והורחבו שעות פעילות מרפאות החיסונים באופן משמעותי, וחלקן פעילות גם עד 22:00 ויפעלו גם בסוף השבוע, כל זאת על מנת להצליח ולעמוד ביעד שרוה"מ הציב לקופות החולים לחסן 1.5 מיליון אנשים מעל גיל 60 תוך 10 ימים.

מבוטחים מעל גיל 60 העומדים בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד הבריאות: חוסנו במנה השנייה לפני למעלה מ- 5 חודשים ולא מוגדרים כמחלימים או מאומתים. אוכלוסייה זו יכולה להיכנס כבר עכשיו לרשת הממוחשבת ולהזמין תור לחיסון, ובקרוב יעודכנו הלקוחות על הזכאות ודרכי זימון תורים גם במתן הודעה אישית.

בתחילת השבוע אלפים הגיעו להתחסן במנה השלישית ביניהם רבנים וגדולי תורה וכן יו"ר ש"ס ח"כ הרב אריה דרעי שהגיע למרכז החיסונים של מאוחדת והתחסן. לאחר שהתחסן במנה השלישית אמר ח"כ הרב דרעי: התחסנתי כעת במנה השלישית נגד נגיף קורונה, זאת הדרך היחידה לעצור את התפשטות הנגיף. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'.

סמנכ"ל רפואה במאוחדת ד"ר דוד מוסינזון היה מראשוני המתחסנים ביום שישי במנה השלישית של החיסון ואלפי לקוחות נוספים כבר קבעו תורים. "מוטלת על כולנו אחריות לעשות את מירב המאמצים על מנת לבלום את המשך התפשטות התחלואה ואת העלייה בתחלואה הקשה. היה לי חשוב לתת דוגמא אישית ולהיות מראשוני המתחסנים במנה השלישית, אבל לצערי, מיליון אנשים עדיין לא התחסנו במנה הראשונה. החיסון בטוח ויעיל, רק הוא יאפשר לנו לנצח את המחלה. מגיפות מנצחים עם חיסונים, ואני קורא לכל מי שטרם התחסן לעשות זאת בהקדם" אמר ד"ר מוסינזון.

האחות הראשית ומנהלת אגף הסיעוד במאוחדת מלי קושא, שמנהלת את מבצע החיסונים, הוסיפה כי: "בזכות היערכות מצוינת של כל צוותי הקופה הצלחנו להתחיל את מבצע חיסוני המנה השלישית כבר ביום שישי ב8:00

12 שעות בלבד אחרי שהודענו על חיסון נוסף, 2,095 ממבוטחי מאוחדת כבר הזדרזו לקבוע תור. בהזדמנות זו אני קוראת לכל ההורים ולבני הנוער להתחסן כבר השבוע, כדי שיוכלו לחזור לספסל הלימודים כשהם מוגנים מהנגיף".

קופת חולים מאוחדת חיסון שלישי אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד