ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
עשרות אלפים כבר חוסנו

החיסון השלישי: בנט מציב יעד לקופות החולים

בעוד ביום הראשון של החיסונים במנה השלישית חוסנו 38 אלף בני אדם, ולמעלה ממאתיים אלף זימנו לעצמם תור, ראש הממשלה שוחח עם מנהלי קופות החולים והבהיר כי עליהם להגביר קצב ולסיים לחסן את כל המעוניינים בכך מגיל 60 ומעלה עד לסוף החודש

החיסון השלישי: בנט מציב יעד לקופות החולים
הרצוג ובנט מקבלים את החיסון צילום: חיים צח לע"מ

בסוף השבוע האחרון יצא לדרכו מבצע החיסונים במנה שלישית לבני 60 ומעלה. בעקבות כך שראש הממשלה נפתלי בנט אינו מבוגר דיו, ראשון התחסנו נשיא המדינה ורעייתו. ובמקביל החלו קופות החולים לחסן את שאר אזרחי המדינה המבוגרים.

ב'חדשות 12' דווחו הערב כי עם סיומו של היום הראשון למבצע חיסוני הקורונה במנה שלישית, 38 אלף בני אדם כבר התחסנו במנה שלישית. בנוסף להם 219 אלף בני אדם נוספים קבעו תור לימים הקרובים.

בתוך כך דווח ב'כאן 11' כי ראש הממשלה אינו שבע רצון מקצב המתחסנים, ולצד עדויות מהשטח על תורים ארוכים לזימון מועד לחיסון השלישי. על פי הדיווח הוא הורה לקופות החולים: "צריך שקצב החיסון היומי יהיה פי 5 ממה שעכשיו. היעד הוא לחסן את כולם עד סוף החודש".

מוקדם יותר היום הגיע יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני שנמנה על בני הגיל השלישי מיהר לקבל את החיסון הנוסף, כשעל הדרך עקץ בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט. 

לאחר שהתחסן הבוקר במרפאת 'כללית' ברחוב עזרא בבני ברק אמר גפני: "אני מודה לבנימין נתניהו שהביא את החיסונים, יש בליבי על בנט שלא עשה זאת מייד ודשדש חודש עד שהחליט, זאת ממשלה ללא סייעתא דשמיא".

בכך המשיך גפני את הקו התקיף של האופוזיציה שתוקפת בחריפות את הממשלה על כך שהיססה זמן רב מדי עד שקיבלה החלטה לחסן את המבוגרים בחיסון שלישי, כשברקע דווח אמש על כ-80,000 חיסונים שנזרקו בגלל שפג תוקפם.

במקביל הבוקר התראיין נתניהו יו"ר האופוזיציה, לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל' ואמר: "זו ממשלה רעה, הדרך וחוסר המדיניות שלהם- יובילו אותנו למקום לא טוב. אנו נלחם בהם בכל הכוח. איפה נשמע דבר כזה, ראש ממשלה שקיבל מדינה במצב מצוין וכיום יש בה מעל ל-2000 חולים. אפילו חיסונים שאני רכשתי כבר בתקופתי כראש ממשלה, היו לרשותו, ועדיין הקורונה חוגגת".

קורונה נפתלי בנט קופות חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד