י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נעשה הכול שיחזרו לארץ מוצאם"

המאבק במסתננים: אבוקות עשן הושלכו על המפגינים

מאות פעילי ימין הגיעו הערב להפגין בשכונת התקווה בדרום תל אביב, נגד אוזלת ידה של המשטרה בטיפול בפעולות הפשע של מסתננים מדרום אפריקה נגד תושבי השכונה. 10 נעצרו בחשד להפרות סדר. בן גביר: "בנאום בכורה בכנסת אמרה חברת כנסת 'אני דור רביעי למאכילי חתולים'. אני אוהב בעלי חיים, אבל יותר את העם שלי" | צפו

המאבק במסתננים: אבוקות עשן הושלכו על המפגינים
המשטרה בהפגנה צילום: מתוך הסרטון

מאות פעילי ימין הגיעו הערב (ראשון) להפגין בשכונת התקווה בדרום תל אביב, נגד אוזלת ידה של המשטרה בטיפול בפעולות הפשע של מסתננים מדרום אפריקה נגד תושבי השכונה.

במהלך ההפגנה עצרה המשטרה לפחות 10 מפגינים בחשד להפרות סדר ותקיפת שוטרים. המשטרה תבחן את הבאתם מחר לדיון, בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום ת"א.

כוח סמוי של המשטרה אף עצר חשוד שהשליך מספר אבוקות עשן לעבר הקהל שנמצא במקום. האירוע עבר ללא נפגעים.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, שהגיע להפגנה, אמר בנאומו: "התושבים מבקשים ביטחון ומבטיחים לפעול כאן יום יום כדי שמעשים מזעזעים לא יקרו כאן, אבל אנחנו צריכים אתכם. תתנדבו תשתתפו ותעזרו במאבק. אנחנו חייבים לכם שתוכלו לחיות בבטחון ובשלווה, שהילדים יוכלו לשחק וללכת לבית הספר. חייבים הכול בשבילכם".

"צריך לצאת ממגדל השן והאדישות ולהסתכל לכם בעיניים. אני לא אבטיח מה שלא אוכל לקיים, אבטיח שאלחם למענכם. אני לא אלך לישון לפני שאזכר בכם ובדמותה של האישה הקשישה שהותקפה. המסתננים לא צריכים להיות כאן ונעשה הכול שיחזרו לארץ מוצאם", הוסיף בן גביר.

"בנאום בכורה בכנסת אמרה חברת כנסת 'אני דור רביעי למאכילי חתולים'. אני אוהב בעלי חיים, אבל יותר את העם שלי. יש כאן הרבה פרויקטים עם פעילי דרום תל אביב שפי פז, דורון אברהמי, רן כרמי בוזגלו ויצחק וסרלאוף שהקים עמותה למען תשובי דרום תל אביב. אנחנו ערבים זה לזה ובעזרת השם עם ישראל ינצח", אמר יו"ר עוצמה יהודית.

דרום תל אביב מסתננים הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד