ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"חגג רגעים של אחרים"

בד"ה: איש החסד האהוב הלך לעולמו בגיל 54

ר' הרשל באשר, חבר קהילה ותיק בבית חב"ד 'בית מנחם' בצפון מיאמי ביץ', הלך לעולמו ביום שבת בגיל 54 | עד יום לפני פטירתו איש החסד עוד הסתובב לחלק מזון למשפחות

בד"ה: איש החסד האהוב הלך לעולמו בגיל 54
ר' הרשל באשר צילום: באדיבות המצלם

ממיאמי, ארה"ב, מגיעה הידיעה על פטירתו בטרם עת של ר' הרשל באשר, חבר קהילה ותיק בבית חב"ד 'בית מנחם' בצפון מיאמי ביץ', שהלך לעולמו ביום שבת האחרון כשהוא בגיל 54 בלבד.

ר' הרשל היה התגלמות של איש משפחה נפלא. חבריו מספרים כי "איך אפשר לאמוד את האהבה והמסירות שכולנו ראינו אותו עושה חסד עם הבריות ודואג לאשתו ג'וזפין, וילדיו היקרים. "הרשל היה עושה הכל למען משפחתו" אומרים מכריו.

יום לפני שהרשל נפטר, ביום שישי האחרון, הוא חילק אוכל שאשתו הצדיקה ג'וזפינה אפתה לשני שלום זכר, כמו גם לשבת כלה, ולכמה משפחות חדשות בשכונה. "זה היה ר' הרשל הטיפוסי, להעביר בשקט דברים לאנשים, ולחגוג את הרגעים הגדולים של אנשים אחרים". ר' הרשל ז''ל היה מסתובב באופן קבוע עם חיוך על פניו ומחלק מזון ומצרכים לכל משפחה שהיתה זקוקה לו.

"אף מילה לא מתאימה לבטא את ההלם, שברון הלב והכאב שכולנו חשים כעת עם החדשות הטרגיות על אובדן האיש הנפלא הזה, מענטש מהשורה הראשונה", כך סיפר חבר בקהילה. הוא הותיר אחריו את אשתו ג'וזפין ושבעה ילדים, רנה, חוה, רבקה, ארי, פנינה, מנחם מנדל ומרדכי.

הלוייתו התקיימה מוצאי שבת מבית מנחם צפון מיאמי ביץ', בבית הקברות היהודי בדרום פלורידה.

נפטר איש חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד