י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ברוך דיין האמת

חלוץ הפרסום החרדי: בני גל ז"ל הלך לעולמו

הבוקר הלך לעולמו איש הפרסום החרדי ר' בני גל ז"ל בגיל 77 לאחר מחלה קשה. גל היה נחשב לאבי הפרסום החרדי ובשנים האחרונות שימש כמאמן אישי ועסקי ברוח היהדות. הלווייתו תתקיים בשעה 16:00 בירושלים

חלוץ הפרסום החרדי: בני גל ז"ל הלך לעולמו
בני גל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו איש הפרסום החרדי עשרות בשנים ר' בני גל ז"ל ממייסדי משרד הפרסום 'גל אורן לרנר' לאחר שחלה בתקופה האחרונה והוא בן 77 בפטירתו. 

בני גל ז"ל יליד ארגנטינה שעלה לארץ הקודש בגיל חמש והקים את חייו בארץ ישראל, בעבר התגורר בקרית ארבע, בבית אל, ולאחר מכן בירושלים בשכונת קטמון.  

בתחילת שנות ה-80 הקים בני את משרד הפרסום המפורסם "פרסום גל" בתקופה שלא היו משרדי פרסום חרדים ובני היה בעצם החלוץ הראשון שפתח את המשרד לציבור החרדי, המיזם המשמעותי הראשון של המשרד היה שיווקה של העיר החרדית עמנואל בשומרון בקמפיין נרחב הזכור היטב במגזר.

בשנים האחרונות ייסד את שיטת האימון היהודי מפעיל סדנאות אימון יהודי בעיקר עבור המגזר הדתי במסגרת החברה שהקים 'BSD אימון יהודי' הוא חיבר את הספר "איש חוצה ישראל" וכן את הספר "סודות הקאוצ'ינג היהודי". 

מכריו הרבים מספרים ל'בחדרי חרדים': על אדם מיוחד, בעל לב זהב שרק רצה להיטיב עם הזולת, בני היה אדם מתוק כשפוטו שפתח לאנשים צוהר ורצה שיצליחו בחיים". 

בשנת 2005 עזב גל את עולם הפרסום והחל להקדיש את זמנו ללימוד בבית מדרש "רעוא" ובבית הספר לפסיכולוגיה יהודית של הרב גינזבורג ולפיתוח מודל האימון היהודי. מודל עבור בתי הספר להכשרת מאמנים 'BSD אימון יהודי'.

אורן אלימלך מנכ"ל משרד  'גל אורן לרנר' מוסר: "אבידה גדולה לעולם הפרסום. בני, היה ממייסדי משרדנו היה אבן דרך ומי שגידל דורות רבים של פרסומאים גדולים לאורך השנים והיה עבורם מודל לחיקוי. אנו שולחים תנחומים לשרה ומאיר וכל המשפחה".

הוא הותיר אחריו את משפחתו הענפה שישה ילדים, רעייתו שרה שתחי' ובנו איש העסקים והפרסום מאיר גל. 

מסע הלוויה היום (שני) בשעה 16:00 אחר הצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים ומשם להר הזיתים שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בני גל גל אורן הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד