ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"כסף למועצת השורא"

באופוזיציה מבקרים את התקציב: "רע לצביון היהודי"

לאחר שהממשלה אישרה את תקציב המדינה אחרי יותר משלוש שנים, באופוזיציה מבקרים אותו וטוענים שהוא רע: "ממשלת זדון אישרה תקציב שיפגע באזרחיה החלשים" | בן-גביר: "ניאבק להפיל אותו בכנסת; ממשלת ישראל חייבת לעוף הביתה"

באופוזיציה מבקרים את התקציב: "רע לצביון היהודי"
בנט וליצמן במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שלוש שנים שבהן לא הועבר, היום (שני) הממשלה אישרה את תקציב המדינה, ולקראת הצבעתו בכנסת באופוזיציה מבקרים, תוקפים אותו וטוענים שהוא רע.

"ממשלת הזדון אישרה הבוקר תקציב רע למדינה שיפגע באזרחיה החלשים. מדובר בתקציב שכולו מפגע חברתי והתעמרות במעוטי היכולת", טען יו"ר 'אגודת ישראל' יעקב ליצמן. "לאחר שנים בהם נשמרה מדיניות חברתית סבירה שכללה אי עליית מיסים, הסכר נפר".

הוא המשיך: "לצערנו תקציב ממשלת בנט-ליברמן-לפיד-סער כולל גזירות רעב במסווה של רפורמות כלכליות, בניגוד מוחלט להבטחות לפני הבחירות ותוך המשך הונאת הציבור, שנדרש כעת לשלם את מחיר הבזבוזים והחגיגות".

"ניאבק בממשלה הרפורמית הרעה הזו שנלחמת בציביון היהודי של המדינה, שפוגעת בערכי היהדות ומחפשת כל דרך להרע ללומדי התורה ושומרי המצוות", הוסיף ליצמן.

גם יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר תקף את התקציב: "כסף למועצת השורא ולא לשכונות. ממשלת ישראל חייבת לעוף הבייתה. מדובר בממשלה רעה שמעבירה תקציב רע".

"כשלוקחים מהתקציב 53 מיליארד שקל למועצת השורא, במקום לנתב אותו לשכונות, לבריאות ולצרכים החשובים, זה תקציב מסוכן וניאבק להפיל אותו בכנסת בכל כלי פרלמנטרי עד שהממשלה הרעה הזאת תעוף הביתה", הוסיף בן גביר.

"דגל שחור מתנוסס מעל התקציב שאושר הבוקר בממשלה", מסר חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד', "תקציב שכולו פגיעה בחלשים, בנוסעי התחבורה הציבורית, במשתמשי החד פעמי הזול, במעונות היום. מסים על גבי מסים".

'מה עם פתיחת תחנות הרדיו האזוריות לארצי? מה עם הפרטת התאגיד? אתם מביאים לכאן חוק הסדרים ענק שטרם נראה כמותו ומה יש בו למעננו?", תקף קרעי בוועדת הכלכלה.

יעקב ליצמן איתמר בן גביר תקציב המדינה שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד