י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
במהלך הפרעות בלוד

כתב אישום: באמצעות סכין מתקפלת - בן 17 דקר יהודי בגבו

המשטרה ושב"כ סיימו בימים האחרונים את חקירת פיגוע הדקירה שהתרחש בלוד במהלך הפרעות בעיר, בעיצומו של מבצע 'שומר החומות' | היום הוגש כתב אישום נגד הדוקר, קטין כבן 17 בלבד

כתב אישום: באמצעות סכין מתקפלת - בן 17 דקר יהודי בגבו
שוטרים במהלך הפרעות בלוד צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש היום (שני) כתב אישום חמור נגד צעיר כבן 17, שדקר יהודי בעיר לוד במהלך מבצע 'שומר החומות'. היהודי, תושב העיר, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים.

האירוע התרחש בתאריך 13.5.21, אז הצטייד הקטין בסכין מתקפלת אותה הסתיר במעילו ויצא מביתו. בסמוך לשוק העירוני בלוד, הבחין הקטין באזרח יהודי העושה את דרכו בחזרה לביתו והחל לרדוף אחריו תוך שהוא מיידה לעברו אבנים.

בעת שהיה קרוב אליו, שלף את הסכין מכיס מעילו ודקר את היהודי בגבו. אזרח שהיה עד ראיה לאירוע התערב והצליח להניס את הנאשם מהמקום. הקורבן שנפצע באורח בינוני פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

לפי כתב לאחר בריחתו ביצע הנאשם שורה של פעולות במטרה לשבש ראיות, כדי לסכל את האפשרות שייתפס.

חקירת האירוע שהוטלה על היחידה המרכזית במחוז מרכז בשיתוף שירות הביטחון הכללי הובילה לאיתורו ומעצרו של הנאשם, קטין בן 17 תושב לוד, והיום עם סיומה של החקירה הוגש כנגדו לבית המשפט המחוזי בלוד, כתב אישום בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה בנסיבות של מעשה טרור ושיבוש מהלכי משפט.

כתב אישום דקירה לוד פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד