י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הן עם חכם ונבון

לראשונה: רב אורתודוקסי מונה לבית משפט העליון של אוסטרליה

היועץ המשפטי לממשלה האוסטרלית, ג'ון קוויגלי, הודיע כי רב אורתודוקסי העונה לשם הרב מרקוס סולומון ישמש כשופט בית המשפט העליון במערב המדינה

לראשונה: רב אורתודוקסי מונה לבית משפט העליון של אוסטרליה
הרב מרקוס סלומון צילום: באדיבות המצלם

לראשונה באוסטרליה מונה בשבוע שעבר רב אורתודוקסי כשופט בית המשפט העליון, היועץ המשפטי לממשלה, ג'ון קוויגלי, הודיע ​​ביום חמישי האחרון כי הרב מרקוס סולומון מונה לשופט בבית המשפט העליון של מערב אוסטרליה.

הרב סלומון הקים את בית המדרש של מערב אוסטרליה בשנת 1993, הוא הקים גם בית כנסת אורתודוקסי בעיר פרת', והיה פעיל מאד בקהילה היהודית בעיר.

"בהנאה רבה אני מודיע על מינויו של מר סולומון לספסל בית המשפט העליון", אמר התובע הכללי של מערב אוסטרליה, ג'ון קוויגלי. "הוא לא רק עורך דין מוסמך, אלא גם הוכיח את מחויבותו לשירות הציבורי באמצעות תפקידיו בחינוך והדרכה של עמיתיו, חברות במועצות, ועדות שונות ובתפקידי יעוץ, עם כבוד גדול בניהול מגוון רחב של מוסדות חינוך יהודיים".

הרב סולומון משמש כעו"ד וחונך משפטי, אשר עבר קריירה משפטית רחבה בתיקים מסחריים מורכבים, כמו גם ייעוץ משפטי נרחב בנושאים שונים. הוא סיים את לימודי המשפטים באוניברסיטת מערב אוסטרליה בהצטיינות בשנת 1991, עבד כעורך דין ולאחר מכן היה שותף בשני משרדי עורכי דין גדולים לפני שעבר לדרך עצמאית.

הוא ניהל עניינים מסובכים בכל בתי המשפט העליונים באוסטרליה, ובבוררויות מקומיות ובינלאומיות, שם שימש גם כיועץ וגם כבורר.

שופט רב אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד