ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סכנות 'בין הזמנים'

תיעוד: נקלעו למצוקה בכנרת - וחולצו על ידי המשטרה

שוטרי השיטור הימי בכנרת ממשיכים בכוננות גבוהה לקראת גל החום הקיצוני והחודש האחרון של החופש הגדול. בימים האחרונים חילצו השוטרים גבר שנפל מאביזר ים מתנפח ונסחף למי האגם, ואדם שנסחף על גבי גלשן

תיעוד: נקלעו למצוקה בכנרת - וחולצו על ידי המשטרה
חילוץ גולשים בכנרת צילום: דוברות המשטרה

שוטרי השיטור הימי בכנרת פעלו בימים האחרונים בכמה מקרים לחילוץ והצלת חיים אדם, ביניהם: גבר בן 60 שנסחף על גבי סאפ מחוף גינוסר למרכז האגם (לעומק של 2 ק"מ). הוא חולץ תשוש והשוטרים השיבו אותו לחוף גינוסר. בנוסף לשני גולשי קייט שחולצו לאחר שנסחפו בגלים ונפלו מהקייט. השוטרים השיבו אותם לעין גב בריאים ושלמים.

מאז תחילת עונת הרחצה (מרץ, 2021), פעלו שוטרי השיטור הימי בכנרת בשורה של אירועים: השוטרים הצילו את חייהם של 275 בני אדם בחופי ובמי האגם ו-101 כלי שייט חולצו על ידי השיטור הימי.

במשטרה שבים ומדגישים לציבור כמה נקודות בטיחות בבילוי בכנרת: אין להיכנס למים על גבי אמצעי ציפה: אבובים, סירות גומי או מזרוני ים עקב סכנת היסחפות. בנוסף, מומלץ להשאיר בחוף חבר צופה עם טלפון למקרה של מצוקה.

לעוסקים בספורט ימי (סירות, גלשנים, מצנחים, אופנועים וכו') - במשך הפעילות יש להיות חגורים בחגורת הצלה-אמצעי מציל חיים. למפליגים באגם הכנרת - יש להצטייד בטלפון נייד בשהייה ממושכת ובכל בעיה או סכנה יש לדווח בהקדם האפשרי למוקד 100 של המשטרה.

חילוץ בכנרת משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד