י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי הפגיעה הכשרות

השרה מיכאלי: "אפעל לבטל את מונופול הנישואין בישראל"

לאחר ששר הדתות קידם את רפורמת הכשרות, יו"ר מפלגת 'העבודה' מכריזה כי תפעל לביטול מונופול הנישואין, כך שלא רק הרבנות תוכל לחתן בישראל: "כמו שביטלנו הבוקר בחוק ההסדרים את מונופול הכשרות" | יו"ר ש"ס תקף את יו"ר סיעת 'ימינה': "זה יהיה על מצפונך"

השרה מיכאלי: "אפעל לבטל את מונופול הנישואין בישראל"
שבירת הכוס בחופה צילום: יונתן זינדל פלאש 90

בקרוב לא רק הרבנות תחתן בישראל? היום (שני) יו"ר מפלגת 'העבודה' ושרת התחבורה מרב מיכאלי מודיעה שתפעל לביטול מונופול הנישואין בישראל, זאת אחרי רפורמת הכשרות. הודעתה של מיכאלי מגיעה לאחר שהממשלה החלה בכרסום כוחה שך הרבנות כשקידמה את פתיחת שוק הכשרות בישראל.

"אני מודיעה לכם חד משמעית", אמרה מיכאלי, "כמו שביטלנו הבוקר את מונופול הכשרות - כך הגיע הזמן לבטל לחלוטין את המונופול על הנישואין בישראל. גם את מונופול הכשרות איש לא העלה על דעתו או דעתה שאפשר יהיה לבטל".

"ככה יהיה בדעתנו להמשיך לפעול, כי בסיעה הזאת פעלו מאז ומעולם לביטול מונופול הנישואין, ואנחנו נמשיך גם בכנסת הזו לפעול לביטולו, משום שהגיע הזמן שכל אחד וכל אחת תוכל להתחתן, ככל שהיא בוחרת בזה, או הוא בוחר בזה, לפי אמונתו ואמונתה", הוסיפה.

לאחר מכן, יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי פנה ליו"ר סיעת 'ימינה' ניר אורבך, ותקף אותו: "זה יהיה על מצפונך ותמשיך ללכת להופעות של אברהם פריד", עקץ את אורבך, שטען בזמנו כי מה ששכנע אותו להיכנס לקואליציה הייתה הופעה של פריד ואביב גפן בה נכח.

מרב מיכאלי הרבנות הראשית לישראל נישואין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד