י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בעקבות דרישת הגינוי

חבר הפרלמנט החרדי במכתב לאיראן: "חוצפה שאין כדוגמתה"

חבר הפרלמנט החרדי מיכאל פרייליך מבלגיה, שלח מכתב לדובר הפרלמנט של איראן, ותקף את המשטר על מכתב שנשלח לפרלמנט הבלגי מצד איראן, ובו דרישה לגנות את ישראל

חבר הפרלמנט החרדי במכתב לאיראן: "חוצפה שאין כדוגמתה"
פרייליך בפרלמנט הבלגי צילום: באדיבות המצלם

חברי הפרלמנט הבלגי קיבלו בימים האחרונים מכתב מנציג איראני רשמי, ובו נכתב כי איראן דורשת מבלגיה לגנות את ישראל, ולתקוף את ישראל על מדיניותה. חבר הפרלמנט החרדי מיכאל פרייליך, השיב במכתב משלו יחד עם, דיארה סאפיי, חברת פרלמנט בלגית ממוצא איראני שמשפחתה נמלטה מאיראן. שני חברי הפרלמנט קראו לאיראן בתגובה לדרישת איראן "חוצפה שאין כדוגמתה מצדכם. מפרי זכויות אדם".

בחוסר אמון קראנו את המכתב המופנה אלינו, חברי הפרלמנט הבלגי, באמצעות דובר הפרלמנט האיראני, היינו מזועזעים במיוחד מהשפה שבה אתה משתמש כלפי חברנו הקרוב ובעלי בריתנו, את מדינת ישראל היהודית, שאתם מאשימים ב"טבח" ו"פשעי מלחמה".

אתה מדברים על "זוועות"? אתה מייצג "התעלמות מוחלטת מעקרונות היסוד של זכויות האדם". ובכן, אם יש משהו מקומם, אז זו החוצפה המדהימה שלך בהעלאת טענות אלה שכידוע מבוססים על שקרים, גזענות ושנאה עמוקה. תרשה לנו להזכיר לכם שהמשטר שאתה מייצג, מוכר ברחבי העולם כמפגע סדרתי של זכויות אדם ויצואן טרור.

המשטר האיראני בשיטתיות מבצע מעצרים, עינויים ורציחות של אלפי אזרחים חפים מפשע, רק בשנת 2019 רצחתם 1500 מפגינים ברחובות טהרן שקראו לרפורמה, המדינה שלך בדרך כלל תולה או זורקת אנשים מהגגות אם הם מפירים חוקים דתיים, מנהיגיכם מכחישים את השואה ואתם מממנים ומייצאים טרור מחוץ לגבולות איראן.

המדינה שלך מפתחת טילים בליסטיים לפגוע במטרות במרחק של אלפי קילומטרים משם, אתם מבצעים פעולות לחימת סייבר נגד מדינות אירופה ומפרים את התחייבויותכם במסגרת הסכם הגרעין האיראני. בואו לא תשכח את הניסיונות האחרונים שלכם לחטוף בניו יורק עיתונאי שמתנגד למשטר האיראני.

מעורבותכם במזימות טרור היא גדולה על אדמת אירופה, איראן רצחה למעלה מ-540 מתנגדי משטר מחוץ לגבולותיה ב-43 השנים האחרונות והדיפלומט שלכם, מר אסדולה אסדי, נידון לאחרונה ל-20 שנות מאסר בבית משפט בלגי לתכנון פיגוע טרור ברברי בפריז.

ועכשיו, בצביעות, אתה קורא לפעול נגד ישראל?, הדמוקרטיה האמיתית היחידה במזרח התיכון, מדינה שאת זכות הקיום הבסיסית שלה אתה מכחיש, ישראל, באמצעות חתימת הסכמי אברהם האחרונים, הראתה פעם שוב שהיא פתוחה לשלום עם שכנותיה הערביות.

לא תמיד אנו מסכימים עם הצעדים של ישראל בסכסוך הפלסטיני, אך אנו מביעים את הביקורת שלנו בצורה בונה, בשילוב עם השותפים שלנו, אנו מאמינים בתוקף בפתרון שתי המדינות שבו חיים ישראלים ופלסטינים זה לצד זה בשלווה , צד עם כבוד מלא לזכויות המיעוט.

אני מזמין אותך לשכנע את הממשלה והמנהיגים שלך להכיר בעובדה זו ולבסוף לקבל את זכות קיומה של ישראל, בקשתך לפרלמנט שלנו, "לעשות כל מאמץ לסיים את הפשעים וההפרות של ישראל, כולל העמדה לדין של מבצעי ושותפי פשעי המשטר הציוני" היא אבסורדית, אתה ללא בושה מדבר על חופש הדת בזמן שאתה מעמיד לדין מאמינים סונים שחווים אפליה חברתית ומחסור כלכלי.

אתה מדבר על "המדיניות המפלה המקוממת של ישראל במהלך מגיפת הקורונה ואיסור נתינת חיסונים (לפלסטינים)", שקר בוטה - בעוד מנהיגיכם אוסרים לקנות חיסונים מבריטניה ומארה"ב כדי להציל חיים. הריב שלנו אינו עם תושבי איראן שסובלים עשרות שנים של התעללות בידי מנהיגיה. המריבה שלנו איתך ועם חבריך, היושבים בפרלמנט לא דמוקרטי ובכך פוגעים בשמם של כל בתי הפרלמנט ברחבי העולם.

אם היית מחזיק בהגינות כלשהי, היית מתפטר ומתחרט על הפשעים והזוועות שאתה שותף להם, דע לך, כי כוחות הטוב תמיד ינצחו את כוחות הרוע, הפעם זה לא יהיה שונה, והצדק ינצח!

בלגיה איראן מיכאל פרייליך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד