י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רמז לבאות?

תבוסה לנתניהו: המועמדת של כץ ניצחה בליכוד

היום התקיימה בישיבת סיעת 'הליכוד' הצבעה על מועמדת המפלגה לבחירות במליאה לנציגים לוועדה לבחירת שופטים - כשהמועמדת של יו"ר האופוזיציה, קרן ברק, הפסידה למרות תמיכתו | המועמדת שנבחרה: אורלי לוי, ששובצה על ידי נתניהו ברשימה לבחירות

תבוסה לנתניהו: המועמדת של כץ ניצחה בליכוד
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כבר לא יכול לאיים כמו ראש ממשלה: הערב (שני) סיעת 'הליכוד' התכנסה כדי לבחור את מועמדת המפלגה לבחירות במליאה לוועדה לבחירת שופטים, כשהמועמדת של נתניהו נחלה הפסד.

נתניהו הריץ את חברת הכנסת קרן ברק, שלפני מספר שבועות ננזפה על ידי חשבון הטוויטר של 'הליכוד' כשלא הגיעה להצבעות במליאה, בעוד חבר הכנסת חיים כץ תמך באורלי לוי, שערקה בכנסת שעברה למפלגה ושובצה ברשימה על ידי יו"ר המפלגה.

לאחר ההצבעה, התגלו התוצאות שלפיהן אורלי לוי קיבלה 18 קולות, ובעוד קרן ברק קיבלה 11 קולות - למרות תמיכתו של נתניהו, שכנראה כבר פחות מכריע ב'ליכוד' לאחר שאיבד את תפקידו כראש הממשלה.

בסיעת 'הציונות הדתית' מתמודדים שלושה חברים על המקומות בוועדה שבוחרת את השופטים בישראל, כשיש רק שני מקומות בוועדה עצמה. המתמודדים הם חברי הכנסת אורית סטרוק, שמחה רוטמן ואיתמר בן-גביר.

המתמודד הנוסף מטעם האופוזיציה הוא חבר הכנסת אוסאמה סעדי מ'הרשימה המשותפת', כשהקואליציה מריצה מתמודדת אחת - חברת הכנסת אפרת רייטן מ'העבודה'.

הבחירות לבחירת הנציגים בכנסת יתקיימו באופן חשאי ברביעי הקרוב. הועדה לבחירת השופטים מורכבת משר המשפטים, שר נוסף, שני חברי כנסת, שני חברי לשכת עורכי הדין, נשיאת בית משפט העליון ושני שופטים נוספים מטעם בג"צ.

בנימין נתניהו קרן ברק חיים כץ אורלי לוי אבקסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד