י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לנציגי כללית: אוכלוסיות היעד צריכים לקחת את מנת החיסון השלישית

בהמשך לדברי הרופאים המומחים שקבעו כי חיסון שלישי יגביר את רמת החסינות של מבוגרים ואנשים בסיכון, הורה היום מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי לנציגי הנהלת המחוז והנהלת המחלקה החרדית של כללית כי אוכלוסיות היעד חייבת להתחסן

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לנציגי כללית: אוכלוסיות היעד צריכים לקחת את מנת החיסון השלישית
בכירי כללית בבית הגר"ח קנייבסקי צילום: יח"צ

עם החלטת משרד הבריאות לחסן את האוכלוסיות בסיכון בדגש על בני השישים ומעלה במנת חיסון שלישית עלו למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בכירי הנהלת מחוז דן והמחלקה החרדית של כללית, כדי לשמוע את דעת ההלכה בנוגע לחיסון השלישי.

במפגש השתתפו ד"ר איל יעקובסון, המנהל הרפואי של מחוז דן-פ"ת בכללית, הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית והרב נחמיה בלושטיין, מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת עם מנהל קשרי הלקוחות בבני ברק הרב יחזקאל פקשר.

מרן הגר"ח קנייבסקי שמע את דבר המומחים מפיו של ד"ר יעקובסון ופסק כי יש לקחת את החיסון. בתשובתו הדגיש כי אוכלוסיות היעד בהם מבוגרים ואנשים בסיכון צריכים להתחסן ובירך בהצלחה את כל המשתתפים.

הוראתו של הגר"ח קנייבסקי מחזקת את דברי משרד הבריאות והרופאים המומחים שתומכים במתן החיסון השלישי למבוגרים ואוכלוסיות בסיכון.

כזכור בשבוע שעבר התייחס מנהל מערך החדשנות והמחקר בכללית וראש צוות מגן ישראל המייעצת למשרד הבריאות פרופ' רן בליצר עם התחזקותו של הגל הנוכחי וכן על סכנות הוריאנט החדש בעיקר לאוכלוסיה המבוגרת.  "האוכלוסייה הכי פגיעה הם המבוגרים, שבהם קיימת תחלואה קשה, גם בקרב המחוסנים". בדבריו אמר עוד כי "יכול להיות שזה בגלל אופיו של הווריאנט החדש, יכול להיות שזה בגלל הזמן שעבר מאז קבלת החיסון בפרט אצל אותם מבוגרים שקיבלו אותו הראשונים וסך הנוגדנים ירד מתחת לרמה שיכולה להתמודד עם הזן החדש, והמציאות היא שאנחנו רואים את קצב עליית החולים הקשים בבתי החולים והוא מדאיג - מספר החולים הקיים רחוק מסף הספיקה, אולם קצב העלייה בעייתי מאוד".

שירותי בריאות כללית הגר''ח קנייבסקי חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד