י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
העמיד תלמידים הרבה

בד"ה: המחנך הוותיק מבני ברק הלך לעולמו

בבני ברק ליוו הבוקר את המחנך הוותיק הרב אליהו הכהן מונק ז"ל מחנך בתלמוד תורה 'אור זורח' בעיר במשך שנים רבות שהעמיד דורות של תלמידים והלך לעולמו בגיל 84 לאחר שנתיים שהיה במצב קשה

בד"ה: המחנך הוותיק מבני ברק הלך לעולמו
נרות. אילוסטרציה צילום: pexels

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו המחנך הוותיק הרב אליהו הכהן מונק זצ"ל מלמד וותיק בתלמוד תורה 'אור זורח' בבני ברק והוא בן 84 בפטירתו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפני כשנתיים התמוטט והיה במצב קריטי, הוא הועבר לשיקום באשדוד ומאז לא התאושש. 

הרב מונק ז"ל נולד בכ"ז חשוון תרצ"ז לאביו החבר הרב אברהם מונק ז"ל ולאמו מרת אסתר ע"ה. 

במשך שנים רבות שימש כמחנך, תחילה בתלמוד תורה הוותיק 'ברכת יעקב' בפתח תקווה ולאחר מכן בתלמוד תורה 'אור זורח' בבני ברק במהלך השנים העמיד דורות של תלמידים. 

תלמידים בעבר שלמדו אצל הרב מונק מספרים ל'בחדרי חרדים' על כך שהיה מחדיר את הלימוד בתלמידים בצורה יפה ובמנגינה מיוחדת באהבת התורה, עד היום המנגינה של הלימוד חרוטה אצל תלמידיו. כשהיה לומד עם ילדים באופן פרטי היה מקפיד לרשום במדויק כמה זמן למד עם הילד, גם אם הילד היה מאחר היה רושם ממתי ועד מתי למד איתו בכדי שלא יהיה חשש גזל בשכר הלימוד. 

בבני ברק התגורר ברחוב בית שמאי ותמיד התהלך בצידי דרכים בהיותו ירא ה' וסר מרע, בשנים האחרונות עבר להתגורר בשכונת רמת אלחנן.  

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים, ובת נכדים, נכדות וצאצאים רבים. 

במסע הלוויה שיצא הבוקר (רביעי) בשעה 10:30 בבוקר מרחוב הרב זוננפלד 3 בשכונת רמת אלחנן בבני ברק דרך בית הכנסת המרכזי בשכונה לבית החיים סגולה בפתח תקווה שם ייטמן השתתפו רבנים וראשי הישיבות לצד משפחות הגדולה. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד