י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הטיול שהפך לסיוט

בקיאקים של כפר בלום: ערבים תקפו בנאצות; הוגשה תלונה. צפו

משפחה ממרכז הארץ שהגיעה לנפוש בקיאקים של כפר בלום, הותקפה בנאצות על-ידי קבוצת צעירים ומדריכים מאום אל פאחם ששהו במקום | תלונה הוגשה במשטרה | תיעוד

בקיאקים של כפר בלום: ערבים תקפו בנאצות; הוגשה תלונה. צפו
שייט קיאקים צילום: ארכיון

משפחה בכפר סבא שהגיעה היום (רביעי) לשייט בקיאקים של כפר בלום, הותקפה מילולית על-ידי קבוצה ערבית מאום אל פאחם ששהתה במקום. את פרסום התיעוד לאירוע יוצא הדופן הביא איש התקשורת ינון מגל בחשבון הטוויטר שלו. בהמשך דיווח מגל כי בני המשפחה מכפ"ס הגישו תלונה במשטרה.

מגל מספר כי המשפחה מכפר סבא שנפשה בקייקים בכפר בלום, נתקלה לאורך כל המסלול בקייטנה של ילדים מאום אל פאחם שיחד עם המדריכים המבוגרים שלהם לא הפסיקו לצרוח ולשיר שירי שנאה נגד ישראל.

"האווירה כבר לא הייתה פסטורלית והפכה להיות מלחיצה רק רצינו שיסתיים כבר המסלול", סיפרה אחת הנופשות למגל.

לאחר פרסום התיעוד, הגיעו תלונות נוספות מפי נופשים במקום שנתקלו בתוקפנות ערבית במקום. "הייתי ביום שישי בקייקים בכפר בלום וגם היו מלא ערבים שהציקו והפריעו לכולם והשפריצו מים על כל קייק שעבר לידם", סיפר נופש במקום.

עוד עדות של נופש שמספר שמשפחתו הותקפה על-ידי קבוצת ערבים במקום: "ההורים שלהם ישבו ממול, מחאו להם כפיים ואף תיעדו את המתרחש. אנחנו לקחנו את הקיאקים מ'הגושרים', הם עוברים דרך האיזור של כפר בלום, שם הם נמצאים בעיקר". הוא מוסיף כי "חשוב לציין שכשירדנו רצינו להודיע ע"כ לאחראים, אך גילינו שמרבית העובדים היו ערבים. הבנו שזה חסר טעם".

 

הסתה כפר סבא אום אל פאחם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד