י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תושבי ב"ב ומודיעין עילית

הוארך מעצר החשודים בדקירת תלמיד הישיבה באשדוד: "בגלל ריב ילדים"

החשודים במעורבות בדקירה ישארו במעצר עד ליום ראשון, לאחר שבית המשפט קבע כי קיים חשד סביר נגד השניים | במהלך הדיון עלה כי התקרית החלה בריב המוני בין ילדים | שני העצורים הכחישו בחקירתם את החשדות נגדם

הוארך מעצר החשודים בדקירת תלמיד הישיבה באשדוד: "בגלל ריב ילדים"
זירת הדקירה באשדוד צילום: ארגון הצלה

בבית משפט השלום באשקלון הסתיים הדיון בעניינם של שני החשודים, שנעצרו הלילה (בין שלישי לרביעי) בחשד למעורבות בדקירת תלמיד הישיבה בן ה-17 באשדוד. השניים, תושבי בני ברק ומודיעין עילית, ישארו במעצר עד ליום ראשון. כפי שדווח הבוקר, הצעיר, מחסידות מוכרת בעיר, נפצע באורח קשה לאחר שנדקר בבטנו.

לאורך כל החקירה הכחישו שני החשודים קשר לדקירה, אם כי לא שללו כי היו מעורבים בקטטה. במהלך הדיון עלה כי התקרית החלה בריב שפרץ בין ילדים בעת ששהו בפארק ציבורי באשדוד.  לטענת החשודים, האירוע החל לאחר שילדיהם הקטנים הותקפו.

עוד עלה בדיון, פרט לצעיר שנדקר, נפצעו עוד מספר בני אדם בקטטה. כוחות משטרה ששהגיעו לזירת האירוע איתרו סכין המיוחסת לאחד החשודים, אם כי לא ברור האם הצעיר נדקר באמצעותה או באמצעות חפץ חד אחר.

נציג המשטרה טען במהלך הדיון כי יש מכלול ראיות שקשורות את החשודים לתקרית. עורך דינו של אחד החשודים דרש כי המשטרה תחקור את טענת העצורים כי ילדיהם הותקפו תחילה ו"הניסיון של החשודים להפריד בין התוקפים לילדיהם, הוביל לאירוע".

• ניסה להפריד ונדקר בבטנו: תלמיד ישיבה נפצע קשה באשדוד

השופט משה הולצן כתב בהחלטתו: "לאחר שבחנתי את הבקשה ובכלל זה את חומר החקירה והמידע החסוי שהובא לעיוני, ובשים לב לכלל החקירות שנעשו וחומרי חקירה נוספים, שוכנעתי כי קיים חשד סביר, עד כמה שנדרש בשלב זה לצורך הארכת המעצר בעניינם של המשיבים".

הבוקר דווח תלמיד ישיבה חסידי נפצע הלילה באורח קשה, לאחר שנדקר בפארק ציבורי באשדוד. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לצעיר טיפול רפואי ראשוני בזירה ומייד לאחר מכן הוא פונה באמצעות ניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא בעיר.

תלמיד הישיבה נפצע פצעים קשים ובני משפחתו שהיו עדים לתקרית הזעיקו את כוחות ההצלה. התקרית אירעה בפארק בן גוריון הממוקם ברחוב מורדי הגטאות בעיר. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה הלילה בחקירה שבעקבותיה נעצרו 2 חשודים בשנות ה 30, לאחר שעפ"י החשד היו מעורבים בקטטה בעיר אשדוד עם מספר נערים, שבמהלכה אחד מהם עפ"י החשד דקר את הקטין כבן 17 באמצעות סכין שנתפסה בזירה ע"י השוטרים. הקטין פונה במצב קשה לבית החולים. מחקירת המשטרה עולה החשד כי הקטטה פרצה בעקבות וויכוח שהתגלע בין החשודים לנערים על רקע שימוש במתקנים ע"י ילדיהם".

דקירה אשדוד תלמיד ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד