י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שת"פ יוצא דופן

פרסום ראשון: הישיבה ביקשה עזרה מבן-גביר - שגייס את השרה

מוסדות 'בית רפאל' לא קיבלו השנה אישור לצאת לטיול של יומיים - ומנהל המוסדות פנה ליו"ר 'עוצמה יהודית' לקבלת עזרה; והאחרון ביקש משרת החינוך להסדיר את הנושא | שאשא-ביטון נענתה לפניה | "קיבלתי בתודה את פנייתך והעניין הוסדר"

פרסום ראשון: הישיבה ביקשה עזרה מבן-גביר - שגייס את השרה
איתמר בן גביר צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ברקע המחלוקות והמתחים בין האופוזיציה לקואליציה, ל'בחדרי חרדים' נודע היום (רביעי) על שיתוף פעולה יוצא דופן בין יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר לשרת החינוך יפעת שאשא-ביטון.

לחבר הכנסת בן-גביר פנו ממוסדות 'בית רפאל', וביקשו ממנו שיסייע להם לקבל אישור לצאת לטיול לבחורים ב'בין הזמנים', לאחר שקיבלו בשנתיים האחרונות ומשום מה השנה לא ניתן להם האישור. האחראי הטיולים בישיבה, הנמצאת בבני ברק, הסביר ליו"ר 'עוצמה יהודית' שאם לא יינתן האישור - התלמידים ילכו לבד.

לטענת מארגן הטיולים בישיבה, ישראל רוט, התלמידים, אם לא יינתן אישור לישיבה לצאת לטיול, ילכו לבדם ללא אנשי צוות לטיולים ברחבי הארץ - מה שעלול לגרום לאסונות חמורים.

בן-גביר נעתר לבקשת הישיבה, ושיגר מכתב לשרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, ובו ביקש ממנה לסדר את אישור היציאה לטיול: "אם יאסר המחנה, הרי שיכול והיווצר סיכון כאשר בחורי הישיבה יצאו ללא כל פיקוח לטיולים. אני פונה אליכם בבקשה לבדוק את הנושא", כתב לה בין היתר.

בעקבות פנייתו של יו"ר 'עוצמה יהודית', הסדירה שאשא-ביטון את הנושא, ועדכנה את בן-גביר על כך: "קיבלתי בתודה את פנייתך, וברצוני להביא לידיעתך כי הנושא הוסדר".

יפעת שאשא ביטון איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד