י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"את שלך עשית"

פעיל השמאל מברך את השר כהנא: "לא יאומן"

לאחר שנבחרו חברות הכנסת שיכהנו בוועדה לבחירת דיינים, שר הדתות מתן כהנא הזכיר שכעת בוועדה יהיה רוב ייצוג לנשים - ופעיל השמאל אלדד יניב בירך אותו על כך: "לא יאומן כי יסופר" | הוא קרא לו לבצע רפורמה בתחום הנישואין: "את שלך עשית בקדנציה הזו"

פעיל השמאל מברך את השר כהנא: "לא יאומן"
אלדד יניב במחאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ברקע הביקורת שהוא מקבל מהצד השמרני, היום (רביעי) שר הדתות מתן כהנא קיבל תמיכה מפעיל שמאל מוכר, זאת לאחר שבוועדה לבחירת דיינים יש ייצוג שיא של נשים.

שר הדתות התייחס לבחירת חברות הכנסת גילה גמליאל מ'הליכוד' ושירלי פינטו מ'ימינה', מפלגתו, להיות נציגים בוועדה לבחירת דיינים - והזכיר כי בכך אחוז הנשים בהרכב הועדה הוא מעל ל50%, ופעיל השמאל אלדד יניב בירך אותו על כך.

"‏גאה לעמוד בראשות הוועדה למינוי דיינים אשר מביאה לראשונה אי פעם ייצוג נשי הקרוב ל 50% (6 מתוך 13)", כתב כהנא בחשבון הטוויטר שלו, ובירך את הנבחרות מהכנסת לוועדה, "מברך את חברות הכנסת גילה גמליאל ושירלי פינטו על בחירתן".

"בטוח שחברי הוועדה כולה ימנו בעזרת ה' דיינים גדולים בתורה אשר מחוברים לאתגרי השעה והדור", הוסיף שר הדתות.

לאחר מכן, פעיל השמאל אלדד יניב בירך אותו, וקרא לו לבצע גם רפורמה בתחום הנישואין: "‏לא יאומן כי יסופר. תיסלם מתן. זה והכשרות ותביא גם נישואין למי שרוצה איך שרוצה ואת שלך עשית בקדנציה הזו".

אלדד יניב מתן כהנא הוועדה למינוי דיינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד