כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תמכה ברוטמן

מפתיע: סמוטריץ' התנצל בפני איילת שקד

לאחר שנבחרו חברי הכנסת שיכהנו בוועדה לבחירת שופטים, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' ואיש התקשורת שמעון ריקלין טענו ששרת הפנים פעלה לבחירת ח"כ מ'הרשימה המשותפת' - ושקד טענה שתמכה בנציג גוש נתניהו | לאחר שהובהר לו, סמוטריץ' התנצל

מפתיע: סמוטריץ' התנצל בפני איילת שקד
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

גם על זה רבים: הערב (רביעי) שרת הפנים איילת שקד טענה כי בניגוד לטענות בגוש נתניהו, היא לא רצתה שחבר כנסת מ'הרשימה המשותפת' ימונה לחבר בוועדה לבחירת דיינים, אלא תמכה במועמד האופוזיציה הימנית.

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' ואיש התקשורת, המזוהה כתומך נתניהו, שמעון ריקלין, טענו ששקד פעלה נגד בחירתו של חבר הכנסת שמחה רוטמן, מועמד גוש נתניהו, להרכב הועדה לבחירת שופטים - בעוד בכירת 'ימינה' טענה ההיפך. לאחר שהובהר לו, סמוטריץ' התנצל.

"‏שקד עבדה קשה כדי לסכל את בחירתו של ‎רוטמן לוועדה לבחירת שופטים", כתב סמוטריץ' לאור דיווח על כך שבקואליציה זעמו על ח"כ מ'הרשימה המשותפת' שהסיר את מועמדתו, "והעדיפה כשותף שלה בוועדה את עוסמה סעדי. ככה נראה אבדן דרך מוחלט".

"‏אז מתברר שאיילת שקד פעלה נגד בחירתו של רוטמן לוועדה לבחירת שופטים והעדיפה מישהו מהמשותפת. אובדן דרך מוחלט", הוסיף איש התקשורת שמעון ריקלין.

לאחר מכן, טענה שרת הפנים שההיפך הוא הנכון, וכי עזרה לרוטמן בתיאום עם חברת הכנסת אורית סטרוק, ממפלגתו של סמוטריץ': "‏האמת שבדרך כלל אני לא עונה לשקרים של ריקלין ובצלאל אבל הפעם יש גבול. אני עזרתי לרוטמן בתאום מלא עם אורית סטרוק. גם רוטמן יודע. אבל תמשיכו לשקר. זה קל. שמחה? אורית?", קראה שקד לאחרונים לבטא את דעתם בעניין.

"‏מחקתי ציוץ שהאשים את ‎איילת שקד בכך שפעלה לסיכול מועמדותו של ‎רוטמן", צייץ לאחר מכן סמוטריץ' והסביר שעשה זאת "לאחר שחברת הכנסת אורית סטרוק הבהירה לי שבציוץ שלה היא לא התכוונה לאיילת. אני מתנצל בפניה".

בצלאל סמוטריץ' שמעון ריקלין שמחה רוטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד