כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
יחבור בעתיד לנתניהו?

גנץ מסמן מטרה: "שואף להיות ראש ממשלה"

כחודשיים לאחר השבעת ממשלת השינוי, יו"ר 'כחול לבן' אמר שהוא שואף להיות ראש הממשלה, ולא פסל אפשרות להיות המועמד מטעם גוש נתניהו לתפקיד בהצבעת אי-אמון: "אני חושב שיש לי מה להציע" | על האפשרות של סגר בקרוב: "הוא עשוי או עלול להיות אופציה" | על היעדרותם של לפיד וליברמן, אמר: "חשוב שאנשים יתרמו"

גנץ מסמן מטרה: "שואף להיות ראש ממשלה"
בנט, לפיד וגנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע האירוע אתמול בצפון, הבוקר (חמישי) שר הביטחון בני גנץ התייחס לעלייה בתחלואה, לא פסל אפשרות להפוך לראש הממשלה יחד עם גוש נתניהו וביקר את היעדרותם של לפיד וליברמן.

יו"ר 'כחול לבן' אמר שהוא שואף לכהן כראש ממשלה, ולא פסל את האפשרות שיכהן בתפקיד כשאת הקואליציה שלו ירכיב עם גוש נתניהו. בנוסף, אמר שבעקבות העלייה בתחלואה האפשרות של סגר עולה על הפרק. גנץ גם ביקר שר האוצר ורה"מ החליפי על היעדרותם מקבינט הקורונה.

"אני שואף להיות ראש הממשלה במדינת ישראל כי אני חושב שיש לי מה להציע לחברה בישראל", אמר ל'ווינט', כשלא פסל את האפשרות לעשות זאת עם גוש נתניהו. "יכולתי לעמוד בראשות הממשלה לא פחות מאחרים. היה לי חשוב להקים ממשלת שינוי".

יו"ר 'כחול לבן' המשיך: "מבחינתי מה שישראל צריכה זו ממשלה שפויה, מתפקדת, קשובה לאזרחים, צופה פני העתיד ולא כל היום נאבקת. אני עושה הכול כדי שהיא תתפקד בצורה הכי טובה ובשיתוף פעולה כי זה מגיע לישראל".

"כל עוד אני יכול להבטיח שזה מה שקורה בבית, כל עוד שאוכל להבטיח שכחול לבן, שהיא באמת קו האמצע בממשלה, כל עוד זה יוכל להסתייע - אשמח שהממשלה תוכל להתקיים. ביום שלא, אשקול את צעדיי", הוסיף.

"מאוד חשוב שהציבור ילך להתחסן", התייחס סגן ראש הממשלה לעלייה בתחלואה, "אם נצליח להוריד את מגמות התחלואה ואת מגמות החולים קשה כלפי מטה ולא נסתכל על תפוסת בתי החולים נוכל להימנע מסגר".

'הציבור צריך להבין שאם לא נתחסן אנחנו עלולים להגיע לסגר וזה עניין של השבועיים הקרובים. אני חושב שסגר הוא עשוי או עלול להיות אופציה. במקרה שלנו, אני מקווה שלא נגיע לשם אבל צריך לקחת בחשבון שכן", הוסיף.

על היעדרותם של ליברמן ולפיד מהדיונים בקבינט הקורונה, אמר: "הקבינט חשוב ודעתם של החברים חשובה. ראש הממשלה מנהל את זה כמו שצריך, השרים שמשתתפים מביעים את דעתם, מקשיבים למומחים ומקבלים החלטות".

"חשוב שאנשים יתרמו כדי שהקבינט יהיה מצומצם ולא הכי רחב כי אחרת הדיון מתבדר. אני מבין שיכולות להיות סיטואציות שבהן מישהו לא יכול להשתתף", סיכם.

בני גנץ בנימין נתניהו יאיר לפיד אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד