ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
"בנט תלוי בעבאס"

הליכוד במתקפה חריפה על הצהרת הח"כית ממרצ

אחר שהח"כית ממרצ הצהירה כי ראש הממשלה בנט מוגבל מלצאת במערכה צבאית נגד ארגוני הטרור - הליכוד יצאה במתקפה חריפה נגד בנט ולפיד: ""בנט לא מסוגל לשמור על ביטחון ישראל מכיוון שהממשלה שלו תלויה במנסור עבאס ובשמאל הקיצוני"

הליכוד במתקפה חריפה על הצהרת הח"כית ממרצ
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בליכוד יוצאים היום (ראשון) במתקפה חריפה נגד הממשלה בראשותו של נפתלי בנט ויאיר לפיד בעקבות דבריה של ח"כית מרצ ג'ידא רינאוי-זועבי, שטענה כי מפלגתה יכולה להניא את ישראל מלצאת לפעולה צבאית מול חיזבאללה.

"בנט לא מסוגל לשמור על ביטחון ישראל מכיוון שהממשלה שלו תלויה במנסור עבאס ובשמאל הקיצוני". כותבים בליכוד בעקבות דבריה של חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי על כך מפלגתה יכולה למנוע מהממשלה לנקוט בפעולה צבאית באמצעות איום ביציאה מהקואליציה והפלת הממשלה.

בהודעה שיצאה מטעם הליכוד נטען כי "בנט ולפיד נכשלו לא רק מול הקורונה אחרי שבנט עיכב ב-7 שבועות את הבאת החיסון השלישי לישראל. הם נכשלו לא רק בתקציב שבו הטילו מיסים כבדים על אזרחי ישראל. בנט ולפיד נכשלים גם בביטחון - והיום חברת הקואליציה שלהם, ח"כ רינאווי זועבי ממרצ, אמרה את האמת: 'בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי – הקואליציה תיפול כי גם מרצ וגם רע"ם לא יסכימו לדבר כזה. הנוכחות של מרצ ורע"ם בקואליציה מגבילה את חדותה של כל החלטה צבאית'".

"בנט לא מסוגל לשמור על ביטחון ישראל מכיוון שהממשלה שלו תלויה במנסור עבאס ובשמאל הקיצוני", הוסיפו לתקוף.

"נפיל את הממשלה המסוכנת הזאת ונחזיר את ישראל למסלול של הצלחה: גם בקורונה, גם בכלכלה וגם בביטחון", לשון הודעת הליכוד.

כזכור, מוקדם יותר היום הצהירה חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי ממרצ, כי מפלגתה יכולה למנוע מהממשלה לנקוט בפעולה צבאית, כיוון שהיא יכולה לאיים ביציאה מהקואליציה ובכך להפיל את הממשלה.

"ברגע שהממשלה תחליט על משהו צבאי - תהיה סכנה לקואליציה", אמרה זועבי ל'מכאן'. 'זה נמצא בהסכמים הקואליציוניים. הממשלה הסכימה שהיא תעסוק רק בעניינים כלכליים ואזרחיים".

היא המשיכה וטענה: "בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי – הקואליציה תיפול כי גם מרצ וגם רע"ם לא יסכימו לדבר כזה. הנוכחות של מרצ ורע"ם בקואליציה מגבילה את חדותה של כל החלטה צבאית".

"בנט מבין היום, וזו פרשנות שלי, שהמצביע הימני נעלם לו והוא לא יחזור, ולכן הוא צריך להבין שהוא קרוב יותר לשמאל", הוסיפה הח"כית מ'מרצ'.

"מסוכן מאוד", הגיב יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', וגם יו"ר תנועת הימין 'אם תרצו' מתן פלג, ''זוהי התממשות של התרחיש הגרוע ביותר שיכולנו לחשוב עליו. בטחון ישראל מופקד בידי מרצ והתנועה האסלאמית. הדבר מצטרף לדיווח בעיתונות הערבית על כניעה ללחצים האמריקניים שלא להגיב לחיזבאללה".

נפתלי בנט הליכוד מרצ מבצע צבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד