י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ע"י כלי הנדסי כבד

סכסוך בשבט הבדואי: בן 23 נפצע באירוע דריסה בבני ברק

אירוע דריסה בעיר בני ברק: פועל תושב הפזורה הבדואית נדרס על ידי אחד מחבריו באתר בניה בעיר, בעקבות סכסוך שפרץ בתוך השבט. הוא נפצע מכלי הנדסי כבד, באתר בניה ברחוב לח"י בעיר | פונה במצב קשה להמשך טיפול רפואי בחדר טראומה בבית החולים תל השומר

סכסוך בשבט הבדואי: בן 23 נפצע באירוע דריסה בבני ברק
דחפור. אילוסטרציה צילום: unsplash

פועל כבן 23, תושב הפזורה הבדואית, נפצע הבוקר (ראשון) באורח קשה באירוע דריסה שהתרחש באתר בניה ברחוב לח"י בבני ברק. לפי החשד, הפועל נדרס על רקע סכסוך עם בן השבט שנמלט מהמקום. הפועל פונה לחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שכוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני.

הדיווח על התאונה התקבל במד"א בשעה 07:13. מהארגון נמסר כי הפועל נפצע, ככל הנראה מכלי הנדסי כבד, באתר בניה ברחוב לח"י בעיר. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר פועל במצב קשה עם חבלות באגן ובגפיים", נמסר.

חובשי הצלה נחמיה ברגר וידידיה פרידמן סיפרו: "כשהגענו לאתר הבניה הכווינו אותנו לפועל עם חבלות באגן ובגפיים תחתונות שנגרמו לאחר שנפגע מטרקטור".

לדבריהם, "יחד עם פראמדיקים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול רפואי בחדר טראומה בבית החולים שיבא בתל השומר."

מהמשטרה נמסר כי פתחה בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע דריסה באמצעות טרקטור באתר בנייה בבני ברק, ככל הנראה על רקע סכסוך שהתגלע בין מספר פועלים במקום.

"שוטרי מרחב דן מנהלים סריקות בשטח אחר החשוד שנמלט מהמקום, לצד איסוף ממצאים מהזירה", נמסר מהמשטרה.

תאונת טרקטור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד